Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Grymt! Då kan vi strunta i att det är torsdag imorrn va?Grisigt, men det gick.Visa bilaga 595075
Grymt! Då kan vi strunta i att det är torsdag imorrn va?
/J
Det kan han inte. Har sett det själv med egna ögon. Hopplöst fallAlltså, tycker det är misstänkt mycket "aw" i den här tråden. Lite som när @Conan arkivarien skyller på att han inte kan hitta sina ventilhattar.
Tänker nog försöka ta mig ut en liten sväng om det inte är allt för hemskt väder,
/J
Du måste fylla i alla blanketter du kommer över och sedan skicka dem till Conan för arkivering. När de väl är insorterade i färgordning (eller hur fan de nu skall ordnas) så är du fri att internetcykla bäst du vill.
Eller dumt. Juryn överlägger och återkommer inom kortEller så börjar man med bikerafting ?
Hårt att ta sig ut i alla fall.
/J
Flexade ut och tog en sväng i Lunsen. Torrt efter blåsten och rätt hårt i marken av kylan så perfekta förhållanden egentligen. Visa bilaga 605783
Det sög hårt med SPD ikväll. (förutom att det sög att cykla i största allmänhet).
Visa bilaga 615722
/Johan
Det blir ingen 1:a maj-cykling i år va?
Oj! Ingen allvarlig skada på dig eller cykel får man hoppas.
Noll skador! Det gick pinsamt långsamt vilket troligtvis var orsaken till eländet.Oj! Ingen allvarlig skada på dig eller cykel får man hoppas.
Verkar farligt att cykla.
/J
Okej, jo jag tänkte om det fanns regelbundet cyklande man kunde haka på. Har sett de där sidorna på facebook men har pausat mitt konto där för obestämd framtid. Så då hänger jag väl här då :)Hej!
Onsdagscyklingstråden har inte varit aktiv på många år men vi brukar inte vara så nogräknade med vilken veckodag det cyklas här utan det är främst av tradition som tråden heter Torsdagscykling. Vi cyklar alla dagar, om andan faller på. Vill du ha sällskap en onsdag så släng gärna ut en blänkare här om du känner för det.
Annars finns det minst ett par grupper på Facebook som avhandlar cykling i Uppsala men jag har inte sett så mycket aktivitet där heller i år.
Fixat!Vi brukar inte vara så nogräknade med vilken veckodag det cyklas här så länge det inte cyklas alls*
Okej, jo jag tänkte om det fanns regelbundet cyklande man kunde haka på. Har sett de där sidorna på facebook men har pausat mitt konto där för obestämd framtid. Så då hänger jag väl här då :)