När jag scrollar igenom flödet och upptäcker att min partner in crime när det kommer till att 'cykla så lite det bara går', postat inte bara ett, utan TVÅ inlägg med fejkade cykelleenden..ja då blir jag bara tvungen att gräva fram något riktigt gammalt. Bara för att bevisa att vi visst inte cyklar så mycket! Något jag bort gjort redan 25 februari, när det bar av.
Hur mycket snö kan det vara i Lunsen? Ja men så HÄR mycket så klart!
Tur man hade med sig en grovjobbare, så jag kunde fokusera på viktigare saker medan dnl högg klabbar.
Så klart.
Vi stannade inte vid veganhyllan på Ica direkt...
Photoshoppat bort alla eventuella cyklar som jag tidigare lyckats photoshoppa in. Klistra även in lite snö och blå himmel. Och en svartklädd nordupplänning.
Prognosen för dagen var kuling och mulet. Vi var rädda att få slåss mot vältande träd. Istället var det tämligen vindstilla, uppsprickande till klart och perfekt knarrig temp under sulorna. Vi båda var minst sagt positivt överraskade.
Och här sitter jag nu och drömmer mig tillbaka till skogen och Photoshop, i väntan på att börja lasta kol i Lettland... En något försenad RR är fortfarande en RR, med eller utan cykel. Utan är så klart att föredra.