Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Säkert kul. Även stor artikel i UNT.
Bara det inte för med sig att gemene frilufsare blir mer negativ till stigcykling och tycker att "håll er till mtb-banan när ni fått en för en massa skattepengar".
/J
Får vi väl se vad det blir utav det.
Tills någon smäller ett däck mitt i natten o polisen larmas om skottlossning?Tips om ngn har problem att "poppa" däck:
Eriksbergs cykel har tryckluft (med presta-munstycke), " öppet" dygnet runt tror jag :-)
Tips på tipset - även pumpstation vid Ica kvarnen samt kvarntorget har samma funktion.Tips om ngn har problem att "poppa" däck:
Eriksbergs cykel har tryckluft (med presta-munstycke), " öppet" dygnet runt tror jag :-)
Nu så:
Kanske är en naturlig plats för logistiken, parkering, grusplan o så men annars är det generellt för brant område, inte superkul varken upp eller ner.
Den steniga leden som går snett upp på skrå (bakom fiket) måste vara en av de tråkigaste i Uppsala?
...nu har jag läst på bättre, tänkt att lederna ska byggas av proffs, kan nog bli jättebra, håller tummarna att det blir avNerför är det väl ok. Det är ju upp som är problemet…
Det är klart. Ska Pelling få sina spårvagnar och Lunsen tillgängliggöras, då får vi nog rätta oss i leden och använda skyltade stigar framledes...
Det är klart. Ska Pelling få sina spårvagnar och Lunsen tillgängliggöras, då får vi nog rätta oss i leden och använda skyltade stigar framledes...
Hittade du mask också?
Sportson hade iaf tidigare Schwalbes gucka som är rebrandad vanilj-stans.Någon som har koll på var man kan köpa Stans gucka i Uppsala? Velotek hade bara Peaty's. Kanske är bra men jag tycker Stans fungerar felfritt så varför chansa på något som i bästa fall är lika bra?
Någon som har koll på var man kan köpa Stans gucka i Uppsala? Velotek hade bara Peaty's. Kanske är bra men jag tycker Stans fungerar felfritt så varför chansa på något som i bästa fall är lika bra?
Inte kris riktigt än. Jag svänger förbi Sportson imorgon och ser vad de har hemma. Bra å ha en flaska.Jag har Stans om du har akut behov.
Inte kris riktigt än. Jag svänger förbi Sportson imorgon och ser vad de har hemma. Bra å ha en flaska.
Tack för erbjudandet!
Onsdagscykla?
ÄschTok heller, det här är torsdagscyklingstråden
Körde ett SBR där för ett gäng år sedan och det var riktigt kul ???
2017 var det visst. https://happyride.se/forum/threads/sbr-24-rally-i-all-enkelhet-ii.3099799/Körde ett SBR där för ett gäng år sedan och det var riktigt kul ???
Lunsen är kvar.
Visa bilaga 639777
Ta en svängom inom svinskinnsskogen utanför berthåga innan du kör in i nåsten ?Ska på kalas i Uppsala i helgen och tänkte passa på att cykla några turer.
Nåsten står högst upp på min lista, men finns det fler områden som är värda ett besök?
Några områden har jag cyklat tidigare så jag hoppar över dem denna gång. Det gäller Lunsen, Ekshagarna och Ulleråker-Graneberg.