Tour de France 2016 - the tråd

Problemet var nog lite att etappen kortats. Hade det varit tänkt att det skulle vara målgång där borde det ha varit kravallstaket under längre sträcka före mål.

Nog lite svettigt i jurybåset nu.

Jävligt sopigt att inte få bort publiken och att ha motorcyklarna så nära varandra att det blir tvärstopp i kön.

Varför har man inte kravallstaket betydligt längre sträcka innan målgång? Inte bara på den här etappen alltså utan rent generellt.

Vad surrealistiskt att som åskådare stå och vänta i ett par timmar och så plötsligt kommer gula ledartröjan joggande uppför berget! Det finns mycket gif- och memepotential i herr Froomes joggingtur.

InlineOla sa:
bakväxel sa:
Åskådaren med skylten måste vara totalt blåst i huvudet.

+1, hann inte se om han var orsaken till olyckan också, kan mycket väl vara så, han var bra på att vara i vägen.
Tyckte han var där framme, men om han var orsaken vet jag inte.
Verkligen i vägen bara för att visa och få några sekunder i tv.

Edit såg nu att dom redan passerat idioten med skylten.

Senast ändrad:
Om det var skyltmannen som orsakade det är det tusan mig obegripligt att han inte omedelbart efteråt sprang ut i skogen och gömde sig. Någon som fattade vad det stod på skylten, förresten?

Alltså det här är nog det sjukaste jag sett. Inte bara kraschen, utan hela situationen. Organisationens MC stannar pga oklar anledning och totalledaren springer upp för ventoux. Vad tror ni, blir han bestraffad för detta? Vacchi och Adamsson hade ju funderingar kring det

Senast ändrad:
Mattias A sa:
GoranS sa:
Om det var skyltmannen som orsakade det är det tusan mig obegripligt att han inte omedelbart efteråt sprang ut i skogen och gömde sig. Någon som fattade vad det stod på skylten, förresten?
Det var en polackpajas https://streamable.com/e1xr

Tycker det ser ut som det står

Krotoszyn
Majka

på ena sidan skylten och

OTR
Jnterkol
KRIS 1991 (eller möjligen KBIS 1991)

på andra sidan.

Det enda som jag får ut något av är Majka. Resten är för mig obegripligt. Någon med bättre fattningsförmåga?

GoranS sa:
Mattias A sa:
GoranS sa:
Det var en polackpajas https://streamable.com/e1xr

Tycker det ser ut som det står

Krotoszyn
Majka

på ena sidan skylten och

OTR
Jnterkol
KRIS 1991 (eller möjligen KBIS 1991)

på andra sidan.

Det enda som jag får ut något av är Majka. Resten är för mig obegripligt. Någon med bättre fattningsförmåga?
Han var väl redan full när han skrev skylten.?

Tillbaka
Topp