Luktapåblommorna
Aktiv medlem
Tour de France 2016 - the tråd
Borde inte vara raketvetenskap att ha realtidsplaceringen i grafiken då alla gps-trackas som jag förstått det.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
InlineOla sa:Nä det är verkligen fantastiskt dåligt, sämre än en skidtävling på 80-talet då enda tillgängliga tekniken var ett tidtagarur. Klart dom skulle kunna ha livetider på hur topp 5 eller 10 i GC kör gentemot varandra och sen kanske hur de går mot ledaren på etappen.
Miss Lycka sa:En dag med motvind som har inneburit en tidigarelagd start är en etapp i klungan.
InlineOla sa:Miss Lycka sa:En dag med motvind som har inneburit en tidigarelagd start är en etapp i klungan.
Ahvafan, nästa gång ska jag vara up to date angående väder o vind innan jag tippar.
GoranS sa:Hm, detta kommer att ta tid om de inte ökar farten. Första 24 km avverkade med under 30 km/h i snitt!
InlineOla sa:Visade dom när Alaphillipe blåste in i bergväggen på tempot igår? Såg själv bara sista halvtimmen. Ser ju helt sjukt ut.
InlineOla sa:Visade dom när Alaphillipe blåste in i bergväggen på tempot igår? Såg själv bara sista halvtimmen. Ser ju helt sjukt ut.
<bergsklättring.jpg>
GoranS sa:Kittel, Kristoff och Greipel borde ju vara rejält sugna. Inte mkt utdelning för dem än så länge och inte så många chanser kvar. Jag säger spurt och Kristoff.
Jeppe_E sa:Uj, vilken stängning av CAV :) iofs hade nog inte Kittel haft en chans ändå
InlineOla sa:Jag tyckte inte Cavendish körde speciellt fult, han hade ju passerat Kittel som då är helt ute ur matchen, viker in litegrann samtidigt som Kittel viker ut.
Johan A sa:Festligt att en åskådare filmade Quintana när han håller i ett hjul som sitter på den neutrala motorcykeln när han passerar Froome och hans trasiga hoj. Han såg väl hur bra det funkade för Nibali under vueltan?