Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
skogsvakt sa:Jag säger som min totalt cykelointresserade sambo. "Varför kör dom inte några mountainbikeetapper? Det skulle göra det mer intressant"
Stervelo sa:Sen säger Adamsson att han gör en STOR bedrift om han hänger med klungan sista 10 på Tomas hoj, ja tjena, froome är 3 cm längre än honom, så det är sannolikt att han sitter ok, och i 10 km, snälla. Sopor. Adamsson i det här fallet.
CarlPedal sa:Stervelo sa:Sen säger Adamsson att han gör en STOR bedrift om han hänger med klungan sista 10 på Tomas hoj, ja tjena, froome är 3 cm längre än honom, så det är sannolikt att han sitter ok, och i 10 km, snälla. Sopor. Adamsson i det här fallet.
+h. Thomas.
Skulle säga att +3cm i sadelhöjd är en hel del för Froome då han är van att ha sin cykel inställd på millimetern. Tex så mäter Sky:s mekaniker alla hans styrstammar exakt oavsett vad som står på dessa från fabrikören och skriver ut den riktiga längden på dessa. Tycker det skvallrar om hur exakt de ställer in hans hojar.
CarlPedal sa:Stervelo sa:Sen säger Adamsson att han gör en STOR bedrift om han hänger med klungan sista 10 på Tomas hoj, ja tjena, froome är 3 cm längre än honom, så det är sannolikt att han sitter ok, och i 10 km, snälla. Sopor. Adamsson i det här fallet.
+h. Thomas.
Skulle säga att +3cm i sadelhöjd är en hel del för Froome då han är van att ha sin cykel inställd på millimetern. Tex så mäter Sky:s mekaniker alla hans styrstammar exakt oavsett vad som står på dessa från fabrikören och skriver ut den riktiga längden på dessa. Tycker det skvallrar om hur exakt de ställer in hans hojar.
Mäter de i millimeter eller tum?CarlPedal sa:Stervelo sa:Sen säger Adamsson att han gör en STOR bedrift om han hänger med klungan sista 10 på Tomas hoj, ja tjena, froome är 3 cm längre än honom, så det är sannolikt att han sitter ok, och i 10 km, snälla. Sopor. Adamsson i det här fallet.
+h. Thomas.
me.I.am sa:Det ryktas att Thomas hade SPD och Froome kör med SPD-SL men Froome ville inte gnälla om det, så nog var det en bedrift alltid.
Sky?JT sa:Alla vet ju att Sky kör plattisar och 5-10-dojjor.
Miss Lycka sa:Mäter de i millimeter eller tum?CarlPedal sa:Stervelo sa:Sen säger Adamsson att han gör en STOR bedrift om han hänger med klungan sista 10 på Tomas hoj, ja tjena, froome är 3 cm längre än honom, så det är sannolikt att han sitter ok, och i 10 km, snälla. Sopor. Adamsson i det här fallet.
+h. Thomas.
CarlPedal sa:Miss Lycka sa:Mäter de i millimeter eller tum?CarlPedal sa:Stervelo sa:Sen säger Adamsson att han gör en STOR bedrift om han hänger med klungan sista 10 på Tomas hoj, ja tjena, froome är 3 cm längre än honom, så det är sannolikt att han sitter ok, och i 10 km, snälla. Sopor. Adamsson i det här fallet.
+h. Thomas.
Millimeter enligt GCN (global cycling network)
Borde väl mycket riktigt inte göra någon skillnad...Supertramp sa:Ja om dom använder mm-skala när dom ställer in Froomes cykeln betyder ju det att han cyklar mycket sämre om något mått är någon cm fel! Eller? Och om jag börjar justera min hoj med skjutmått med 1/10mm nogrannhet kommer jag få jätteproblem om jag råkar sitta en mm fel?CarlPedal sa:Millimeter enligt GCN (global cycling network)Miss Lycka sa:Mäter de i millimeter eller tum?CarlPedal sa:+h. Thomas.Stervelo sa:Sen säger Adamsson att han gör en STOR bedrift om han hänger med klungan sista 10 på Tomas hoj, ja tjena, froome är 3 cm längre än honom, så det är sannolikt att han sitter ok, och i 10 km, snälla. Sopor. Adamsson i det här fallet.
DT sa:Ja, det har inte varit särskilt spännande om GC.
De bör överväga det där med jaktstart på sista etappen för att spetsa till tävlingen...?
NLC sa:Såg ju rätt nöjd ut ändå
emmer sa:Förstår inte vad som är så ospännande?
Plats 2-10 har ju hänt en hel del senaste dagarna.
Johan A sa:Leffe istället för champagne för Froome & Co såg det ut som.
marr sa:Johan A sa:Leffe istället för champagne för Froome & Co såg det ut som.
Blev både och :)
Precis min tanke!Jeppe_E sa:Smart av TV4 att sända alla dagar utom målgången i just TV4.... Jubelidioter.
Jeppe_E sa:Smart av TV4 att sända alla dagar utom målgången i just TV4.... Jubelidioter.