Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
CarlPedal sa:Vem vinner dagens etapp då?
Hoppas själv på Boasson Hagen alt. Sagan!
Finns inte 12 över allt?1888 sa:TV4play
Raggamuffin sa:Missade, vad hände Kittel?
Raggamuffin sa:Missade, vad hände Kittel?
CarlPedal sa:Raggamuffin sa:Missade, vad hände Kittel?
Punka. Sen var det nåt med bakhjulet så han sulade iväg det med en snygg skruv på rakt in i IAM bilen. Tredje gången han stannade missade jag också vad det var
Raggamuffin sa:Aha, cheers. Såg att han var negativ :D
Jenny W sa:CarlPedal sa:Raggamuffin sa:Missade, vad hände Kittel?
Punka. Sen var det nåt med bakhjulet så han sulade iväg det med en snygg skruv på rakt in i IAM bilen. Tredje gången han stannade missade jag också vad det var
Det såg ut som om han inte fick upp kedjan på stora klingan.
Konkret sa:Jenny W sa:CarlPedal sa:Raggamuffin sa:Missade, vad hände Kittel?
Varför gick han ner på lilla?
Konkret sa:Jenny W sa:CarlPedal sa:Raggamuffin sa:Missade, vad hände Kittel?
CarlPedal sa:Förra året fastnade ju en McD take away påse på QR på Froomes bakhjul, alltid något
Jenny W sa:Konkret sa:Jenny W sa:CarlPedal sa:Raggamuffin sa:Missade, vad hände Kittel?
Han bytte ju cykel. Det var nog så när han fick den från servicebilen. Om det nu var växlarna som var problemet. De filmade ju glaspyraminden (!) ist för Kittel.
För att han bytte bakhjul.Konkret sa:Varför gick han ner på lilla?Jenny W sa:Det såg ut som om han inte fick upp kedjan på stora klingan.CarlPedal sa:Punka. Sen var det nåt med bakhjulet så han sulade iväg det med en snygg skruv på rakt in i IAM bilen. Tredje gången han stannade missade jag också vad det varRaggamuffin sa:Missade, vad hände Kittel?
emmer sa:För att han bytte bakhjul.Konkret sa:Varför gick han ner på lilla?Jenny W sa:Det såg ut som om han inte fick upp kedjan på stora klingan.CarlPedal sa:Punka. Sen var det nåt med bakhjulet så han sulade iväg det med en snygg skruv på rakt in i IAM bilen. Tredje gången han stannade missade jag också vad det varRaggamuffin sa:Missade, vad hände Kittel?
Raggamuffin sa:Sagan hade tagit det om han inte sladdat loss på det vita.
Måste inte men efter som man ska ner till smådreven på kassetten så är det enklare att komma iväg, och lättare då kedjan är slackare.Konkret sa:Måste man gå ner på lilla klingan då?emmer sa:För att han bytte bakhjul.Konkret sa:Varför gick han ner på lilla?Jenny W sa:Det såg ut som om han inte fick upp kedjan på stora klingan.CarlPedal sa:Punka. Sen var det nåt med bakhjulet så han sulade iväg det med en snygg skruv på rakt in i IAM bilen. Tredje gången han stannade missade jag också vad det varRaggamuffin sa:Missade, vad hände Kittel?
Tycker det vore roligare om ett team satte igång en belgisk kedja tidigt på etappen :-)DT sa:Hoppas fortfarande på jaktstart på sista etappen nästa år. Samt att de tävlar en och en så man slipper den här fuskiga lagkörningen med stallorder.
Supertramp sa:Men va fan, är det nån som slängt ut häfstift eller? Dom borde väl sopat gatorna liksom så risken för punka borde väl vara låg inne i Paris?
DT sa:Hoppas fortfarande på jaktstart på sista etappen nästa år. Samt att de tävlar en och en så man slipper den här fuskiga lagkörningen med stallorder.
gabbeon sa:Vad hände med Tony Martin? Han DNF-ade enligt cyclingnews men såg inte varför.
Lite sent att kliva av typ inne på Champs-Élysées i sådana fall…jesperC sa:Klev av för att satsa på OS?
emmer sa:Tycker det vore roligare om ett team satte igång en belgisk kedja tidigt på etappen :-)DT sa:Hoppas fortfarande på jaktstart på sista etappen nästa år. Samt att de tävlar en och en så man slipper den här fuskiga lagkörningen med stallorder.
Supertramp sa:emmer sa:Tycker det vore roligare om ett team satte igång en belgisk kedja tidigt på etappen :-)DT sa:Hoppas fortfarande på jaktstart på sista etappen nästa år. Samt att de tävlar en och en så man slipper den här fuskiga lagkörningen med stallorder.
Jag har också funderat på vad som skulle hända om något team skulle strunta i den oskrivna regeln att ta det lugnt sista etappen fram till Paris. Men jag tror inte att det skulle räcka med ett åkstarkt lag som gick loss och körde lagtempo, det finns för många lag med intresse att köra ikapp dem (gula tröjan, övriga topp tio-åkare och lagen som vill spurta om etappsegern). Men kanske skulle funka om två eller tre lag gick ihop och gjorde en överaskningsattack och sen körde utav bara helvete?