Tour de France 2017

Tour de France 2017
Jag har den, vad är det för fel på 24 timmar jakt/fiskeprogram per dygn?
Repriser så man kan även se dom flera gånger ;)

Och lite superettan f***oll ibland

Tour de France 2017
Marren sa:
Bygglov-Hela England bakar-och nån priffe med ett matprogram.
Starkt jobbat fyran.
Jag känner mig kränkt som random mamil...
Pobemet är nog snarare att TdF kan hålla på till fram mot sex och fotbollen börjar innan sex.
Tänk vilket ramaskri det skulle bli om de bröt sändningen 10,3 kilometer från mål :-)

Tour de France 2017
Men vaffan, är norskan med och kommenterar idag IGEN?!

Blir ju inget utrymme kvar för V&A-anekdoter. Jag vill höra den om när Vacchi hade cykelbyxorna med sämskskinnet utåt!! :-(

Tour de France 2017
DT sa:

Blir ju inget utrymme kvar för V&A-anekdoter. Jag vill höra den om när Vacchi hade cykelbyxorna med sämskskinnet utåt!! :-(
Jag skulle vara mer intresserad av att höra den om när A gjorde detsamma. Frågan är om han skulle återhämta sig efter en sådan tabbe.

Tour de France 2017
DT sa:

Den har dem redan dratt, för en dryg vecka sedan. Knut Knutsens lue har jag dock inte hört i år ännu, men jag kan ju ha missat den, det vore ju katastrof?

Tour de France 2017
emmer sa:
Marren sa:
Bygglov-Hela England bakar-och nån priffe med ett matprogram.
Starkt jobbat fyran.
Jag känner mig kränkt som random mamil...
Pobemet är nog snarare att TdF kan hålla på till fram mot sex och fotbollen börjar innan sex.
Tänk vilket ramaskri det skulle bli om de bröt sändningen 10,3 kilometer från mål :-)

Vi är i Sverige. Tänk om de skippat inledningen av fotbollen för att visa TdF. Då hade det varit upplopp utanför TV4-huset. :)

Tour de France 2017
InlineOla sa:
emmer sa:
InlineOla sa:
Spurtlagen la ner detta redan med 10 mil kvar
Ja, vad har dom att köra för mer än etappvinst?
Alla kvarvarande spurtare har väl spurtat rätt risigt, förutom Matthews och Boason Hagen. Matthews lag är väl trötta efter några rejäla dagar och EBH är med i utbrytningen.
Tänkte mer på att grön tröja är ju bestämd om Matthews står på hjulen till Paris...

Tour de France 2017
emmer sa:
GoranS sa:
147 skulle jag säga är inte något extremt.
Kanske det inte är.
Men när 88% får samma tid efter drygt 22 mil så är det inte utan att man funderar på att hålla med alla som gnällt i tråden :-)
Med mindre än att du presenterar statistik som visar på att detta mått är något som signifikant ändrats på senare tid skulle jag säga att det inte har någon grund som bas för gnällandet. Om det alltid varit så är det ju rätt naivt att tro att det helt plötsligt skulle ändras.

Tour de France 2017
GoranS sa:
emmer sa:
GoranS sa:
147 skulle jag säga är inte något extremt.
Kanske det inte är.
Men när 88% får samma tid efter drygt 22 mil så är det inte utan att man funderar på att hålla med alla som gnällt i tråden :-)
Med mindre än att du presenterar statistik som visar på att detta mått är något som signifikant ändrats på senare tid skulle jag säga att det inte har någon grund som bas för gnällandet. Om det alltid varit så är det ju rätt naivt att tro att det helt plötsligt skulle ändras.
Vad fan du snacka?

Tillbaka
Topp