Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Miss Lycka sa:Men har inte Wanty varit sponsor tidigare? Jag har för mig att ha sett den loggan tidigare.
Där kan man prata om att hushålla med krafterna inför klättringen :-)GoranS sa:71,5 km/h på Démare i spurten.
En och en halv minut tar väl en och en halv mil när de väl får "tummen ur" och det är tre mil kvar så varför inte.GoranS sa:Kör de ikapp honom med 15 km kvar!?
GoranS sa:Brukar väl vara du som har Nostradamusliknande talanger ...DT sa:GoranS sa:Morgondagens etapp känns som att det borde bli en klungspurt - tidigt i touren, platt etapp och inte mkt till vind.
Men vem vinner då?! Står beredd med en tusenlapp att satsa på min bettingsajt...
Jag hade ju inte rätt heller idag även om det nog varit 50-50 om jag hade valt Démare eller Kittel om jag skulle tvingats satsat pengar på det. Nu var det roligare att gissa på en annan åkare då Démare redan var "tagen".DT sa:GoranS sa:Brukar väl vara du som har Nostradamusliknande talanger ...DT sa:GoranS sa:Morgondagens etapp känns som att det borde bli en klungspurt - tidigt i touren, platt etapp och inte mkt till vind.
Men vem vinner då?! Står beredd med en tusenlapp att satsa på min bettingsajt...
Inte när det är pengar inblandat. Tyvärr. :-(
skogsvakt sa:Jag gillar inte hur självsäkra VoA är. Dom sitter inte inne på facit ärkemupparna. Jag tycker Sagan har en armbåge ute.
Henrik_E sa:DemareDT sa:GoranS sa:Morgondagens etapp känns som att det borde bli en klungspurt - tidigt i touren, platt etapp och inte mkt till vind.
Håller med, det fanns inte plats att gå om där, Cav får skylla sig själv.ceel sa:skogsvakt sa:Jag gillar inte hur självsäkra VoA är. Dom sitter inte inne på facit ärkemupparna. Jag tycker Sagan har en armbåge ute.
Nu har jag tittat på den här videon ett par gånger:
Jag tycker faktiskt att det ser ut som att Sagans armbåge åker ut för att Cavendish träffar hans arm med sitt styre.
GoranS sa:Sagan deplacerades tydligen till 115:e plats och fick 30 sekunders tidsstraff.
Miss Lycka sa:Det verkar som att det kostade Sagan 30 sekunder och -35 poäng.
Fast den där bildsekvensen startar för sent för att man ska se vad som egentligen skedde, mer än själva armbågen. Bilderna ovanifrånhm sa:Tycker det ser ut att finnas lite plats .
Men undra om inte Cav fastnar med sitt styre någonstans på Sagan ?
För han har redan tappat balansen när Sagan viftar till
Här har det fastnat och Cav inser att han ligger pyrt till när framhjulet pekar åt fel håll .