Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
ooms sa:Enl cyclingnews ska Bora-Hansgrohe uttala sig under morgonen idag.
Kan det bli så att de drar sig ur i protest?
Dom har ju lämnat in en officiell protest mot uteslutning och avslag på den ska väl komma innan man tar ett nästa steg (vad än det vara månde).Luktapåblommorna sa:Hoppas nästan det, hade varit helt proportionerligt i förhållande till diskvalificeringen.ooms sa:Enl cyclingnews ska Bora-Hansgrohe uttala sig under morgonen idag.
Kan det bli så att de drar sig ur i protest?
Vet du när de ska uttala sig?
Goan sa:Varför går inte Cav, Aldag, Hammond ut o erkänner att dom hade fel? El åtminstone att dq är fel?
Forsbacka sa:Så då är det bara bojkotta Tour de France BEDRÖVLIGT att diska Sagan
1 Vincenzo Nibali (Ita) Astana Pro Team 4:27:26 2 Thibaut Pinot (Fra) FDJ.fr 0:00:15 3 Alejandro Valverde Belmonte (Spa) Movistar Team 0:00:20 4 Jean-Christophe Péraud (Fra) AG2R La Mondiale 5 Romain Bardet (Fra) AG2R La Mondiale 0:00:22 6 Tejay Van Garderen (USA) BMC Racing Team 7 Richie Porte (Aus) Team Sky 0:00:25 8 Leopold Konig (Cze) Team Netapp-Endura 0:00:50 9 Joaquim Rodriguez (Spa) Team Katusha 0:00:52 10 Mikel Nieve Iturralde (Spa) Team Sky 0:00:54 11 Daniel Navarro Garcia (Spa) Cofidis, Solutions Credits 0:01:04 12 Bauke Mollema (Ned) Belkin Pro Cycling 0:01:06 13 Rui Alberto Costa (Por) Lampre - Merida 14 John Gadret (Fra) Movistar Team 0:01:08 15 Haimar Zubeldia Agirre (Spa) Trek Factory Racing 16 Frank Schleck (Lux) Trek Factory Racing 17 Jurgen Van Den Broeck (Bel) Lotto-Belisol 0:01:16 18 Christopher Horner (USA) Lampre - Merida 0:01:21 19 Geraint Thomas (GBr) Team Sky 0:01:23 20 Simon Spilak (Slo) Team Katusha 0:01:26
ohellstrom sa:Supertramp sa:Med tanke på hur vårdslöst Cawendish kört i så många spurter tidigare TdF och aldrig blivit diskad (har han ens blivit straffad alls) så är beslutet att skicka hem Sagan helt absurt!
Hade Sagan varit britt och Cawendish slovak så är jag övertygad om att man aldrig skulle tagit samma beslut.
Du menar såhär:
Eller såhär:
Edit: Nu handlar den här saken för mig inte egentligen om Cavendish utan om godtyckligheten i bedömningarna...
GoranS sa:...
Sending Sagan home was a bad decision. It was unintentional. You often use your elbows to give yourself space to avoid crashing yourself.
— Baden Cooke (@badencooke) July 4, 2017
...
Fältprästen sa:De flesta verkar tro att det bara finns 2 st kameror att tillgå för juryn. Detta för en målgång med trolig spurt i världens största cykeltävling.
me.I.am sa:Hur är egentligen regeln med att "hålla spår"? Alla driftar ju fram och tillbaka i spurterna, jag blir lika nervös vid varje spurt jag ser. Vad räknas som att "stänga", är det deras plikt att hålla koll bakåt om någon ligger lite snett bakom? Eller det kanske är det som "hålla spår" är till för.
EDIT: förtydligande
Mooshie sa:Usch vad trist det är med hans förflutna, för han kan vara rätt underhållande och förnuftig i såna här situationer...(Behöver nog inte skriva ut namn).
Var rätt intressant faktiskt, fick dock några kväljningar innan jag kom in i det...
Stewe sa:Det hade gått mycket bättre om Cav ropat "kommer höger"
me.I.am sa:Mooshie sa:Usch vad trist det är med hans förflutna, för han kan vara rätt underhållande och förnuftig i såna här situationer...(Behöver nog inte skriva ut namn).
Var rätt intressant faktiskt, fick dock några kväljningar innan jag kom in i det...
Lite så!
GoranS sa:Kors i taket - Voeckler i utbrytning idag.
Stewe sa:Det hade gått mycket bättre om Cav ropat "kommer höger"
GoranS sa:Blev väl två profiler mindre!?
Tackar :-)clnr sa:emmer:
En cat1 och en cat 3.
Category 1: 10-8-6-4-2-1 points
Category 3: 2-1 points
Fast det är ju målgång uppe på Planche des Belles Filles vilket bör ge dubbla poäng där…?clnr sa:En cat1 och en cat 3.
Category 1: 10-8-6-4-2-1 points
Category 3: 2-1 points
Supertramp sa:Froome skulle i alla fall aldrig kunna råka ut för samma öde som Sagan och bli anklagad för att knuffas med armbågen (dom är ju liksom konstant max utfällda)!
Blir det blekinge så ska jag kränka honom :-)skrotfot sa:Läste nånstans att Sagan skulle randonnörcykla i södra Sverige istället för att trängas i Frankrike.