Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kört sakta i prologen. Om världen kom till sina sinnens bruk skulle Froome ligga trea nu och vart tvungen att attackera.NLC sa:Apropå avsaknad av offensiv körning, vad har Rigo Uran gjort denna touren (mer än spurtat på en duospeed).
Snarare så att jag frågat och "GöranS" som påstått och det är påståenden som brukar behöva styrkas - i vart fall bland vanligt nyktert folk.ooms sa:Haha, GoranS, du måste prata med bönder på bönders vis...?
Om statistiken säger att det i många år varit på ett visst sätt är det troligt att anledningen är att det är en effekt av att lagen och cyklisterna försöker maximera chanserna att uppnå sina mål. Om man gnäller över detta menar man alltså att de tävlande ska uppföra sig på ett sätt de upplever som icke optimalt. Känns naivt att tro att detta skulle ske detta år och att sitta och gnälla över det. Men du får gärna förklara vad det är du tycker cyklisterna gör som är taktiskt sett fel när det resulterar i att en stor grupp kommer i mål tillsammans.emmer sa:Vad fan du snacka?GoranS sa:Med mindre än att du presenterar statistik som visar på att detta mått är något som signifikant ändrats på senare tid skulle jag säga att det inte har någon grund som bas för gnällandet. Om det alltid varit så är det ju rätt naivt att tro att det helt plötsligt skulle ändras.emmer sa:Kanske det inte är.GoranS sa:147 skulle jag säga är inte något extremt.
Men när 88% får samma tid efter drygt 22 mil så är det inte utan att man funderar på att hålla med alla som gnällt i tråden :-)
Nja, jag tycker nog att ditt inlägg där du började prata om 147 med samma tid andades att detta skulle vara ngt ovanligt. Om du inte belägger det med några fakta hänger resten rätt löst.emmer sa:Snarare så att jag frågat och "GöranS" som påstått och det är påståenden som brukar behöva styrkas - i vart fall bland vanligt nyktert folk.ooms sa:Haha, GoranS, du måste prata med bönder på bönders vis...?
Är han? Han har förlorat tid till både Rigo och Bardet sen första etappen.Dödgrävaren sa:Hoppas inte Froome fuckar upp nu (strul eller vurpa). Han är ju trots allt starkast av alla.
Dödgrävaren sa:Men han var bäst i första etappen. I första etappen kör man själv. Han är alltså bäst utan andras hjälp.
Sky är #1.
Att han tappat tid trots dyraste hjälpryttare är om något ett tecken på att han inte är starkast.Dödgrävaren sa:Men han var bäst i första etappen. I första etappen kör man själv. Han är alltså bäst utan andras hjälp.
Sky är #1.
1888 sa:Kört vad som behövts för att orka 3 veckor?
Taktik kallas detta.
ohellstrom sa:Meanwhile hos President Tru...eh Brailsford.
Han har alltid varit den stora orsaken till att jag håller på alla de andra...
http://www.cyclingnews.com/news/brailsford-launches-rant-against-cyclingnews-journalist/
stooofe sa:Lite tråkigt som gårdagens sträcka när toppåkarna bara ligger i ordning och håller rygg hela vägen i mål, ingen spurt eller minsta försök att iaf minska glappet med nån sekund inför idag.
Kunde lika bra skippa den etappen.
Tycker ändå att det känns meningslöst med team tävling. Mer intressant vem som är bäst individuellt
Miss Lycka sa:De danska sändningarna håller en annan klass än Borlängeversionen.
Miss Lycka sa:Jag hoppas att även Hellström förstår danska.
ooms sa:Surt för Landa. Och imorrn lär det knappast gå att göra nåt. Men man vet ju aldrig. Fast mest troligt är väl stallorder att rulla in på ett led linje med hela Sky som de brukar göra...
Miss Lycka sa:Glöm inte bort Chris Anker som är rätt rolig och deras man på plats som jag inte kommer ihåg namnet på.
+1Dödgrävaren sa:Froome och UK är bäst.