Tour de France 2017
me.I.am sa:Jag missade sista etappen, brukar ju inte vara så mycket att missa iofs. Var det någon dramatik bland GC-åkarna? Eller det var den sedvanliga champagnedefileringen?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
me.I.am sa:Jag missade sista etappen, brukar ju inte vara så mycket att missa iofs. Var det någon dramatik bland GC-åkarna? Eller det var den sedvanliga champagnedefileringen?
+1!InlineOla sa:Jag är mer inne på det jag skrev tidigare i tråden, utbrytarna måste börja lägga ner när de märker att det är uppenbart att de blir inhämtade, även om det betyder mindre tv-tid. 2min lucka på 3 man med 5mil kvar - lägg ner. Låt nya utbrytningar forma sig. På detta sätt hade loppet öppnats upp igen och spurtlagen hade haft rejält svårt att hålla det samlat in till mål.
NLC sa:Eller sluta visa plattetapper från start till mål i TV. En timma på slutet och en kvart sammandrag innan räcker.
droidekas sa:[bild på champagneskålande Froome]me.I.am sa:Jag missade sista etappen, brukar ju inte vara så mycket att missa iofs. Var det någon dramatik bland GC-åkarna? Eller det var den sedvanliga champagnedefileringen?
me.I.am sa:droidekas sa:[bild på champagneskålande Froome]me.I.am sa:Jag missade sista etappen, brukar ju inte vara så mycket att missa iofs. Var det någon dramatik bland GC-åkarna? Eller det var den sedvanliga champagnedefileringen?
Var ju hyfsat tätt mellan en del placeringar på GC-toppen, ingen som ens försökte plocka någon placering? Mystempo till sista milen?
nisseson sa:me.I.am sa:droidekas sa:[bild på champagneskålande Froome]me.I.am sa:Jag missade sista etappen, brukar ju inte vara så mycket att missa iofs. Var det någon dramatik bland GC-åkarna? Eller det var den sedvanliga champagnedefileringen?
Var ju hyfsat tätt mellan en del placeringar på GC-toppen, ingen som ens försökte plocka någon placering? Mystempo till sista milen?
Snorkigt svar: men lagen skulle nog vara intresserade av vilken taktik som skulle ha en chans till framgång för det på sista etappen, om du vill dela med dig. :-)
me.I.am sa:Bjarne käkade ju några biffar till frukost och gick sedan loss på sista etappen och vann Touren back in the days, eller jag minns fel.
NLC sa:me.I.am sa:Bjarne käkade ju några biffar till frukost och gick sedan loss på sista etappen och vann Touren back in the days, eller jag minns fel.
Isf behöver Wikipedia uppdateras för där står det att han tog gula tröjan på etapp 9 och höll den hela vägen till Paris https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Tour_de_France_1996
JLarsson sa:Så Sagan fick upprättelse till slut http://www.stickybottle.com/latest-news/sagan-cavendish-tour-crash/
Det är ju först nu Peter får dra iväg på etapp 5...Pfaff sa:Va? Gick dom först i mål nu? Tyckte jag såg nåt åt det hållet i juli. Men jag måste ha misstagit mig. Igen.
Att man aldrig lär sig.