Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Gårdagens etapp stämmer inte så väl på din beskrivning.Pfaff sa:Måste man vänta till etap 10 innan nånting händer?
20 mil klungkörning, en och annan som sticker och hämtas in i tid före målgång, klungspurt och nån av de tre-fyra spurtessen vinner.
Sicket sömnpiller. I år igen.
GoranS sa:Gårdagens etapp stämmer inte så väl på din beskrivning.Pfaff sa:Måste man vänta till etap 10 innan nånting händer?
20 mil klungkörning, en och annan som sticker och hämtas in i tid före målgång, klungspurt och nån av de tre-fyra spurtessen vinner.
marr sa:GoranS sa:Gårdagens etapp stämmer inte så väl på din beskrivning.Pfaff sa:Måste man vänta till etap 10 innan nånting händer?
Man glömmer fort.
Fulldavai sa:Varför väljer vissa lag/cyklister att inte köra på sina aeroramar på en platt etapp som idag? Har inte sett någon i FDJ på aircode och såg att Zakarin satt på en Ultimate.
Varför har du hängt upp dig på etapp 10? Det är 9 som gäller.Pfaff sa:marr sa:GoranS sa:Gårdagens etapp stämmer inte så väl på din beskrivning.Pfaff sa:Måste man vänta till etap 10 innan nånting händer?
Man glömmer fort.
Jag har i princip dragit ner tittandet till en kvart eller så. Just igår cyklade jag med klubben. :-)
Återkommer till etap 10.
Henrik_E sa:Varför har du hängt upp dig på etapp 10? Det är 9 som gäller.Pfaff sa:marr sa:GoranS sa:Gårdagens etapp stämmer inte så väl på din beskrivning.Pfaff sa:Måste man vänta till etap 10 innan nånting händer?
Man glömmer fort.
Jag har i princip dragit ner tittandet till en kvart eller så. Just igår cyklade jag med klubben. :-)
Återkommer till etap 10.
GoranS sa:Repris är väl att ta i och att återanvända vägar mellan lopp tycker jag inte är något problem, i synnerhet om det är intressanta vägar.
Varsågod!Pfaff sa:GoranS sa:Repris är väl att ta i och att återanvända vägar mellan lopp tycker jag inte är något problem, i synnerhet om det är intressanta vägar.
Iofs inte.
Men jag vill se berg! Genast! ?
Du tycks ha missförstått vad en grand tour är.Pfaff sa:GoranS sa:Repris är väl att ta i och att återanvända vägar mellan lopp tycker jag inte är något problem, i synnerhet om det är intressanta vägar.
Iofs inte.
Jag tror mycket väl att man förstå vad en grand tour är, samtidigt som man vill se berg. Genast!Henrik_E sa:Du tycks ha missförstått vad en grand tour är.Pfaff sa:GoranS sa:Repris är väl att ta i och att återanvända vägar mellan lopp tycker jag inte är något problem, i synnerhet om det är intressanta vägar.
Iofs inte.
Pfaff sa:GoranS sa:Repris är väl att ta i och att återanvända vägar mellan lopp tycker jag inte är något problem, i synnerhet om det är intressanta vägar.
Iofs inte.
WSMC sa:Varsågod!Pfaff sa:GoranS sa:Repris är väl att ta i och att återanvända vägar mellan lopp tycker jag inte är något problem, i synnerhet om det är intressanta vägar.
Iofs inte.
https://www.google.se/search?q=berg...-53cAhWr0aYKHcsoDzEQ_AUICigB&biw=1280&bih=623
Pfaff sa:Men jag vill se berg! Genast! ?
Det är visst någon typ av fopoll idag.Bert sa:Målgång före 16 idag, tror man på. Har man inte alltid haft målgång ca 17.30? Känns lite mer förvirrat än vanligt...
https://www.letour.fr/en/stage-8
nisseson sa:Japp, det beror på bronsmatchen idag. Samma sak imorgon med finalen.
Nu är inte jag nån fotbollshatande cykelnörd, men iom att fotbolls-vm är det enda sport-event som lockar fler tv-tittare än TdF så känns det ok.DT sa:nisseson sa:Japp, det beror på bronsmatchen idag. Samma sak imorgon med finalen.
Vad säger alla fotbollshatande cykelnördar på forumet om att man anpassar självaste TdF efter något så plebejiskt som fotbolls-VM, månntro? :-)
ooms sa:Nu är inte jag nån fotbollshatande cykelnörd, men iom att fotbolls-vm är det enda sport-event som lockar fler tv-tittare än TdF så känns det ok.DT sa:nisseson sa:Japp, det beror på bronsmatchen idag. Samma sak imorgon med finalen.
Vad säger alla fotbollshatande cykelnördar på forumet om att man anpassar självaste TdF efter något så plebejiskt som fotbolls-VM, månntro? :-)
https://sportrutan.tvmatchen.nu/ovrigt/varldens-10-mest-sedda-tvsportevent/
Miss Lycka 2.0 sa:Kul ifall Awermath vinner