Tour de France 2018

Tour de France 2018
La Course nu

Dom är roliga mupparna Vacchi o Adamson. Varje år tjötar dom att alla borde hålla händerna i bocken utför. Ändå gör halva klungan det inte utan håller uppe på bromshandtag
Märk väl att ingen av dom två har nånsin varit så bra att dom fått köra touren. Men men, allas husgudar vet väl bäst hur proffsen ska hålla styret....

Senast ändrad:
Tour de France 2018
Capra ibex sa:
La Course nu

Dom är roliga mupparna Vacchi o Adamson. Varje år tjötar dom att alla borde hålla händerna i bocken utför. Ändå gör halva klungan det inte utan håller uppe på bromshandtag
Märk väl att ingen av dom två har nånsin varit så bra att dom fått köra touren. Men men, allas husgudar vet väl bäst hur proffsen ska hålla styret....

Är du bitter nu?

Tour de France 2018
Capra ibex sa:
La Course nu

Och du har väl inte ens varit i närheten att få kommentera touren, ändå vet du hur kommentatorerna ska bete sig...

Tour de France 2018
Men om hälften gör det så har de ju per default inte fel? Inom CX så gör ju typ 95% av alla det nerför. Plus att det ser proffsigare ut och det är ju alltid rätt.

Tour de France 2018
Capra ibex sa:
Jag har fortfarande rätt i sak. Dom tjatar om detta varje år trots att hälften inte gör det. Men man får inte kritisera husgudarna tydligen.

Det går säkert bra men tror du Adamsson&Vacchi läser? Fråga direkt på Twitter @Vacchi @OntSnapping får du kanske ett svar?
Dom är rätt bra på att svara där eller direkt i sändning.

Tour de France 2018
Har för mig de har en #hashtag direkt till studion men då TV4s sida suger getballe i grova ta så lax jag inte inta den :-)
Annars en perfekt kanal för ammatörexperter att göra sig hörda... :-)

edit: Är ju fel sändning ju :-)

Senast ändrad:
Tour de France 2018
V&A är rätt tramsiga, men de har ju rätt i bland, köra nerför i 95 knyck på hoodsen är lika fel som att köra på hoodsen över kullerstenarna.

Bästa kommentarer just nu får man när Rob Hatch och Adam Blythe kör på engelska Eurosport. Tydligen är Thomas Voelker även väldigt bra på franska Eurosport om man kan det språket.

Tour de France 2018
Capra ibex sa:
Jag har fortfarande rätt i sak. Dom tjatar om detta varje år trots att hälften inte gör det. Men man får inte kritisera husgudarna tydligen.
Jag vet inte de menar, men för min del, på min cykel, så är den klart mer stabil när jag sitter i bocken utför. När jag håller i hoodsen så känns det som att jag sitter ovanpå och det är mer ostabilt än i bocken. När jag kör utför, alltid i bocken. Men det är jag, jag platsar inte på någon tour, men kör ifrån kompisarna utför i berg.

Tour de France 2018
Zwift SBS Cycling Podcast kommer bli rolig att lyssna på imorgon.

Eftersom det är Australiensk tv så älskar de Porte och Michelton-Scott men de avskyr också Sky mer än något annat.

Yates tappade, Nieve omkörd sista hundra meterna och SKy etta och tvåa i totalen. Det kommer bli underhållande.

Tour de France 2018
Bama sa:
Zwift SBS Cycling Podcast kommer bli rolig att lyssna på imorgon.

Eftersom det är Australiensk tv så älskar de Porte och Michelton-Scott men de avskyr också Sky mer än något annat.

Tack för podcasttipset!

Mvh
En till som avskyr Sky

Tour de France 2018
Henrik_E sa:
Senaste är att Cav, Kittel och Renshaw är ute. Resten var nära nog att de får fortsätta.
Ja Cav missade tiden med en halvtimme och de andra två var inte heller nära. Zabel missade med 4 sekunder men får fortsätta. Resten klarade tidsgränsen.

Tour de France 2018
Och Sagan gick precis ut med nyheten att han ska skilja sig. Undrar om det varit klart länge, för det känns ju inte som om det är nåt man syr ihop mitt under brinnande TdF....

Tillbaka
Topp