Alex Supertramp
Aktiv medlem
Tour de France 2019
Så skall LVG fan vara :)
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Åttioåtta sa:Finns det något sätt att kika på Tdf om man inte har Eurosport? Streams eller någon av standardkanalerna som kommer sända något? Vill minnas att jag kollade rätt mycket förra året på tv10 (?).
Henriken sa:Tänkte köpa streamingtjänst för att kolla touren i år, men jag blir förvirrad... Dplay kostar 79:- per månad och då ingår Eurosport 1 och 2. BARA Eurosport kostar 129:-, om man inte vill binda sig för ett år? Nåt stämmer inte, eller så ger Eurosport-tjänsten nån fördel som inte är uppenbar för mig.
Just idag (och även fler dagar framöver) så kommer TV12 att sända TdF från ca 14-tiden och fram till etappmålgången.Åttioåtta sa:Finns det något sätt att kika på Tdf om man inte har Eurosport? Streams eller någon av standardkanalerna som kommer sända något? Vill minnas att jag kollade rätt mycket förra året på tv10 (?).
Sannolikt ingen.Miss Lycka 2.0 sa:Vilka kommenterar på 10:an?
Jag försökte luska ut vilka som kommenterar på TV 12 men gick bet. Om dryga två timmar så vet vi det.Miss Lycka 2.0 sa:Vilka kommenterar på 10:an?
Man kan får strömmen utan kommentator. Om med utrikisk kommentator om man komplementerar med lämplig VPN.Henriken sa:Tänkte köpa streamingtjänst för att kolla touren i år, men jag blir förvirrad... Dplay kostar 79:- per månad och då ingår Eurosport 1 och 2. BARA Eurosport kostar 129:-, om man inte vill binda sig för ett år? Nåt stämmer inte, eller så ger Eurosport-tjänsten nån fördel som inte är uppenbar för mig.
Ska det där tolkas som kritik? Om så, vad anser du ska göras annorlunda?Drosa sa:
Fast de visar aldrig hela etappen i repris, bara ett hopklippt sammandrag, som iofs visas om och om igen både på Esp1 och Esp2.Alex Supertramp sa:Enda fördelen med Eurosport Player är on demand-funktionen, så att man kan se etappen i efterhand om man så vill. Å andra sidan kör ju Eurosport en massa repriser på varje etapp hela vägen fram till nästa börjar typ.
Dplay premium verkar vara bästa alternativet alltså. Vacchi och Adamsson är ju ett måste.
ooms sa:Fast de visar aldrig hela etappen i repris, bara ett hopklippt sammandrag, som iofs visas om och om igen både på Esp1 och Esp2.Alex Supertramp sa:Enda fördelen med Eurosport Player är on demand-funktionen, så att man kan se etappen i efterhand om man så vill. Å andra sidan kör ju Eurosport en massa repriser på varje etapp hela vägen fram till nästa börjar typ.
Dplay premium verkar vara bästa alternativet alltså. Vacchi och Adamsson är ju ett måste.
Håller med om V&A, halva behållningen ju, inte alls samma sak utan dem!
Manurhin2 sa:Verkar överlägset med skivor även uppför ?
M
Om man antar att Alaphilppes cykel vägde precis 6,8 kg så kan man fundera på om utgången hade varit en annan om man hängt på extravikt motsvarande viktskillnaden mellan fälg- och skivbromsvarianterna för fransmannens cykel. Jag tvivlar.a.svensson sa:Manurhin2 sa:Verkar överlägset med skivor även uppför ?
M
Så länge som man har viktbegränsning på 6,8 kg för cykeln så fungerar det med skivor också.
Vad snackar du för goja? Det enda måstet på sommaren är ju TdF!Henriken sa:ooms sa:Fast de visar aldrig hela etappen i repris, bara ett hopklippt sammandrag, som iofs visas om och om igen både på Esp1 och Esp2.Alex Supertramp sa:Enda fördelen med Eurosport Player är on demand-funktionen, så att man kan se etappen i efterhand om man så vill. Å andra sidan kör ju Eurosport en massa repriser på varje etapp hela vägen fram till nästa börjar typ.
Håller med om V&A, halva behållningen ju, inte alls samma sak utan dem!
Men enda alternativet om man vill ha on demand är eurosport player? Det kan nog väga tungt för mig, så här på sommaren är man ju tyvärr ofta upptagen med måsten på eftermiddagen.
Örjan Lax sa:Just idag (och även fler dagar framöver) så kommer TV12 att sända TdF från ca 14-tiden och fram till etappmålgången.Åttioåtta sa:Finns det något sätt att kika på Tdf om man inte har Eurosport? Streams eller någon av standardkanalerna som kommer sända något? Vill minnas att jag kollade rätt mycket förra året på tv10 (?).
1888 sa:Nu blev väl alla som ogillar Vacci o Adamsson glada....