Tour de France 2019

Tour de France 2019
GoranS sa:
1888 sa:
GoranS sa:
1888 sa:
Men när Sagan o Froome med var sin hjälpryttare hade gått ifrån så vad det ingen utbrytning enligt dom.
Där tröjorna är, är det klungan!
Är dom=V&A?

Jupps!
Hur funkar det om den gula tröjan är loss ensam följd av gröna tröjan som kör ensam och med rödprickiga tröjan ensam därefter? Har man tre klungor då och hur är det med resten av startfältet om de ligger samlade, är de också en klunga eller de gruppetton?

Du får skicka den frågan till duon imorgon

Tour de France 2019
1888 sa:
GoranS sa:
1888 sa:
GoranS sa:
1888 sa:
Men när Sagan o Froome med var sin hjälpryttare hade gått ifrån så vad det ingen utbrytning enligt dom.
Är dom=V&A?

Jupps!
Hur funkar det om den gula tröjan är loss ensam följd av gröna tröjan som kör ensam och med rödprickiga tröjan ensam därefter? Har man tre klungor då och hur är det med resten av startfältet om de ligger samlade, är de också en klunga eller de gruppetton?

Har inte ES så det känns lite skumt.

Tour de France 2019
GoranS sa:
1888 sa:
GoranS sa:
1888 sa:
GoranS sa:
1888 sa:
Är dom=V&A?

Jupps!

Har inte ES så det känns lite skumt.

Då blir det lite besvärligt!

Tour de France 2019
Känns som dagens etapp kommer att bjuda på en lång utbrytning som spurtlagen kör ikapp och det blir en uppgörelse mellan de raska gossarna på slutet.

Tour de France 2019
Ja du, Nick Pick. Man blir ju till slut lite av en karikatyr på sig själv här. Kolla på dom gamla huckarna. Vinballe är dock ett väldigt bra uttryck, som åskådliggör att man antingen BÖRJAR bli lite upphetsad eller att man håller på att zoona ut. Tänk dig att du är på Gotland.

Tour de France 2019
Roligast idag: Anders berömmer publiken för ett gott uppförande, exakt då tycker en snubbe att det är dags att visa röven ??
Han stakade sej lite men nämnde inget! ?

Tour de France 2019
F*cking jävla Dplay lägger av 2 km från mål. "Denna video är inte tillgänglig" Säger upp skiten nu. ?

Edit: Svårt med stavningen när jag är upprörd.

Senast ändrad:
Tour de France 2019
Mina föräldrar som är pensionärer och egentligen inte är intresserade av cykel slötittar på touren varje dag.

Idag stängde de av. Bisittaren var så tråkig. De tittar tack vare Vacci och Adamsson, den fantastiska naturen och alla fina byggnader.

Jag gillar Reck men Adamsson och Vacci är jätteviktiga för cykelintresset bland medelsvensson.

Tour de France 2019
Bama sa:
Mina föräldrar som är pensionärer och egentligen inte är intresserade av cykel slötittar på touren varje dag.

Idag stängde de av. Bisittaren var så tråkig. De tittar tack vare Vacci och Adamsson, den fantastiska naturen och alla fina byggnader.

Jag gillar Reck men Adamsson och Vacci är jätteviktiga för cykelintresset bland medelsvensson.
Reck har mycket bra att säga, men ack så torr och trist att lyssna på. Det blir inga tittarsiffror av det.

Tour de France 2019
Men kul för en dag att få höra lite andra vinklar.
Fast jag sitter och tänker på Thomas Pettersson hela tiden när han pratar ?

Senast ändrad:
Tour de France 2019
Nån vänlig själ som vill upplysa mig om beräknad målgång idag? Kan bara se på 12:an (vardagar) Tänkte se slutet/målgång hos en granne idag :)

Tour de France 2019
Tur att vi är olika. Idag är det en expert med insikt som inte kör internskämt. VA är möjligtvis roliga att höra på men inte samma skämt på omtagning varje år.

Tillbaka
Topp