Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Hur funkar det om den gula tröjan är loss ensam följd av gröna tröjan som kör ensam och med rödprickiga tröjan ensam därefter? Har man tre klungor då och hur är det med resten av startfältet om de ligger samlade, är de också en klunga eller de gruppetton?1888 sa:GoranS sa:Är dom=V&A?1888 sa:Men när Sagan o Froome med var sin hjälpryttare hade gått ifrån så vad det ingen utbrytning enligt dom.
Där tröjorna är, är det klungan!
Jupps!
Har inte ES så det känns lite skumt.1888 sa:GoranS sa:Hur funkar det om den gula tröjan är loss ensam följd av gröna tröjan som kör ensam och med rödprickiga tröjan ensam därefter? Har man tre klungor då och hur är det med resten av startfältet om de ligger samlade, är de också en klunga eller de gruppetton?1888 sa:GoranS sa:Är dom=V&A?1888 sa:Men när Sagan o Froome med var sin hjälpryttare hade gått ifrån så vad det ingen utbrytning enligt dom.
Jupps!
Du får skicka den frågan till duon imorgon
GoranS sa:Fasen vad det drar i bergscyklingstån när de visar backar och solsken.
Ja, ännu mer nu. Den där avslutningsbacken hade varit riktigt kul att testa.Der Kaiser sa:GoranS sa:Fasen vad det drar i bergscyklingstån när de visar backar och solsken.
Fortfarande backsugen?
GoranS sa:Har inte ES så det känns lite skumt.1888 sa:GoranS sa:Hur funkar det om den gula tröjan är loss ensam följd av gröna tröjan som kör ensam och med rödprickiga tröjan ensam därefter? Har man tre klungor då och hur är det med resten av startfältet om de ligger samlade, är de också en klunga eller de gruppetton?1888 sa:GoranS sa:Är dom=V&A?1888 sa:Men när Sagan o Froome med var sin hjälpryttare hade gått ifrån så vad det ingen utbrytning enligt dom.
Jupps!
Du får skicka den frågan till duon imorgon
GoranS sa:Kul att du visar dig mänsklig.NLC sa:3 minuter mellan huvudklungan och tätgruppen, tror inte de klarar hålla undan ...
Alex Supertramp sa:Årets första vinballe. Härlig dag.
Vet inte, nöjer mig med norsk radio.Bama sa:Finns det någon engelsktalande radiokanal som sänder tour de france live?
Skulle vilja lyssna när jag är ute och cyklar.
Perfekt. Tack!rln sa:Vet inte, nöjer mig med norsk radio.Bama sa:Finns det någon engelsktalande radiokanal som sänder tour de france live?
Skulle vilja lyssna när jag är ute och cyklar.
https://radio.nrk.no/direkte/sport
Hoppla - missade jinxningen.GoranS sa:Dagens jinxning (=segrartips) går från min sida i orange färg.
GoranS sa:Dylan inte vinna etappen.
Tror inte mr Zimmermann är med så det är nog uteslutet att han tar den. Jag är dock så generös att jag säger att segraren kommer inte att heta Dylan i vare sig för- eller efternamn eller ha ett artistnamn som inkluderar Dylan.1888 sa:GoranS sa:Dylan inte vinna etappen.
Bob?
Reck har mycket bra att säga, men ack så torr och trist att lyssna på. Det blir inga tittarsiffror av det.Bama sa:Mina föräldrar som är pensionärer och egentligen inte är intresserade av cykel slötittar på touren varje dag.
Idag stängde de av. Bisittaren var så tråkig. De tittar tack vare Vacci och Adamsson, den fantastiska naturen och alla fina byggnader.
Jag gillar Reck men Adamsson och Vacci är jätteviktiga för cykelintresset bland medelsvensson.
GoranS sa:32 km kvar nu och lite kupering. Kanske 50 min tills de passerar mållinjen!?
GoranS sa:Kommer en cat-3-klättring med toppen 12,5 km före mål. Kan kanske vara värt att se till att grannen knäppt på TV:n till dess.
1888 sa:Men kul för en dag att få höra lite andra vinklar.
Fast jag sitter och tänker på Thomas Pettersson hela tiden när han pratar ?