Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
desmo sa:Jag kommer.
En grundförutsättning att man inte känner sin helt 100!? Hm, snackar vi mental hälsa nu? ;-)desmo sa:Jag kommer. Får se hur det här utvecklar sig. Jag känner mig inte helt 100 (vilket ju iofs är en grundförutsättning för detta arrangemanget).
Äter med familjen, så kommer en stund innan 21.
Niklas @ Bafe.nu sa:Plusgrader, svaga vindar och endel regn - låter härligt! Väldigt lockande. Har tittat flertalet gånger på klockan, jag kanske hinner till LB för att hänga med. Känner pulsen öka. Familjen sover snart, dom skulle knappt märka om jag var borta i natt. Baklyktor, bensinmackar, jäger, McD, vargtimme. Men jag inser att det inte är realistisk, jag kommer inte cykla inatt, jag är för sent ute, inte alls förberedd. Jag följer med er i tanken. Önskar er all misär och lycka. Posta gärna nån bild och skriv en rad eller två. Skitcykling påer <3
Friscoswede sa:Jag kan haka på från Södertälje Stannar ni där någonstans och ca ca när?
DT sa:Kör hårt! Man är allt lite avundsjuk... :)
desmo sa:DNF.
Höstens evighetsförkylning gjorde att pulsen låg onormalt högt för att cykla 30mil denna gången. Tog det vuxna beslutet och vände en mil efter Södertälje. Blir pendel tillbaka.
Till ni som fortsätter; Kämpa på! Så ses vi på en annan runda.
DT sa:Mer misärbilder!!