Tour d'Ötzi XL den 7 dec 2018

desmo sa:
Jag kommer. Får se hur det här utvecklar sig. Jag känner mig inte helt 100 (vilket ju iofs är en grundförutsättning för detta arrangemanget).
Äter med familjen, så kommer en stund innan 21.
En grundförutsättning att man inte känner sin helt 100!? Hm, snackar vi mental hälsa nu? ;-)

Lycka till och hoppas ni får en trevlig runda!

Plusgrader, svaga vindar och endel regn - låter härligt! Väldigt lockande. Har tittat flertalet gånger på klockan, jag kanske hinner till LB för att hänga med. Känner pulsen öka. Familjen sover snart, dom skulle knappt märka om jag var borta i natt. Baklyktor, bensinmackar, jäger, McD, vargtimme. Men jag inser att det inte är realistisk, jag kommer inte cykla inatt, jag är för sent ute, inte alls förberedd. Jag följer med er i tanken. Önskar er all misär och lycka. Posta gärna nån bild och skriv en rad eller två. Skitcykling påer <3

Niklas @ Bafe.nu sa:
Plusgrader, svaga vindar och endel regn - låter härligt! Väldigt lockande. Har tittat flertalet gånger på klockan, jag kanske hinner till LB för att hänga med. Känner pulsen öka. Familjen sover snart, dom skulle knappt märka om jag var borta i natt. Baklyktor, bensinmackar, jäger, McD, vargtimme. Men jag inser att det inte är realistisk, jag kommer inte cykla inatt, jag är för sent ute, inte alls förberedd. Jag följer med er i tanken. Önskar er all misär och lycka. Posta gärna nån bild och skriv en rad eller två. Skitcykling påer <3

Exakt så!

+1 på allt Niklas sa! God tur!

Bilagor

• 6B2B0696-5855-483C-A911-1FDDE2227A6F.jpeg
    6B2B0696-5855-483C-A911-1FDDE2227A6F.jpeg
    100.4 KB · Besök: 57
Det kan vara krångligt att fota under cyklingen med klumpiga, blöta vantar i mörkret. Men någon brukar uppdatera på pauserna (det finns en del på denna runda :-)).

Jag kan börja :-)

20181207_195729.jpg

Efter två öl på AWn så börjar jag ångra lite att man ändå inte hängde på.

Båda ölen var alkoholfria, det säger ju något om hjärnan.

Tror det. Ok/q8 shell vid Wedavägen brukar det bli ett stopp på. En och en halv timme kanske? En och en kvart? Jag vet inte exakt. Jag väntar i Mälarhöjden nu.

Cyklade nyss hem från jobbet. Suktade lite.
Tänkte, plusgrader, najs, hoppas bara inte det blir minus i natt, då kan det bli halt. Men smhi verkar lova flera plusgrader hela natten.
Så, kör hårt, och försiktigt, alla!

DNF.
Höstens evighetsförkylning gjorde att pulsen låg onormalt högt för att cykla 30mil denna gången. Tog det vuxna beslutet och vände en mil efter Södertälje. Blir pendel tillbaka.

Till ni som fortsätter; Kämpa på! Så ses vi på en annan runda.

desmo sa:
DNF.
Höstens evighetsförkylning gjorde att pulsen låg onormalt högt för att cykla 30mil denna gången. Tog det vuxna beslutet och vände en mil efter Södertälje. Blir pendel tillbaka.

Till ni som fortsätter; Kämpa på! Så ses vi på en annan runda.

Vuxet var ordet.
Sov gott!

Tillbaka
Topp