Trailforks Pro - kostar pengar

Sambal Oelek

Aktiv medlem
Men du, och jag som gjorde sam, har då väl 50% "livstidsrabatt"?
ja det står i villkoren...

As an existing Trailforks user you get a special "Early Adopter" 50% discount for the life-time of your Pro subscription if purchased before end of September 2020.

Medans det på mitt Google Pay utdrag står såhär:

You will be automatically charged the subscription cost (currently 99,00 kr/year)

SIE

Aktiv medlem
Jag får inte heller riktigt ihop det, hoppade på direkt och för mig ser det ut såhär:
CDA2DD7C-0364-43A6-A47D-89562A84F781.png

moros

Aktiv medlem

As an existing Trailforks user you get a special "Early Adopter" 50% discount for the life-time of your Pro subscription if purchased before end of September 2020.

You will be automatically charged the subscription cost (currently 99,00 kr/year)
Jag köpte också i appen via Play igår. Det är lite oklart på sättet de anger det då de har lite olika beskrivning och namngivning beroende på var man läser. I deras egen instruktion så kallar de det för "Early Bird" och skriver att man får priset livstid när man skaffar pro innan 1/10. Där villkorades inte var/hur betalningen sker men i instruktionen skriver de att man skall klicka på GET_PRO i appen, då blir man ju slussad till Play store och ingen annanstans.

Där betalar man en licens för "Trailforks Pro Early Adopter". Så jag antar att köper idag så köper man bara "Trailforks Pro" till ett högre pris, sen får man väl anta att Play har en mekanism för att debitera olika summor för olika licenser i samma app. Många andra appar har ju licensmodeller som kostar olika beroende på antal streams/användare t.ex. (Spotify, Netflix etc) men personligen betalar jag de via kortet direkt. Inte via Play

Fr.o.m. när skall de nya reglerna/begränsningarna gälla?
De gäller redan. Första gången du öppnar appen igen efter att den uppdaterat får du välja ditt hemområde och sedan har du 14 dagar full tillgång. Efter det ser du bara hemområdet eller måste köpa pro.
Webbsidan funkar som vanligt dock. Där ser du allt.

Oskar

Aktiv medlem
De gäller redan. Första gången du öppnar appen igen efter att den uppdaterat får du välja ditt hemområde och sedan har du 14 dagar full tillgång. Efter det ser du bara hemområdet eller måste köpa pro.
Webbsidan funkar som vanligt dock. Där ser du allt.

OK, för i min app ser det ut som det alltid gjort, dvs jag ser alla stigar överallt. Och har inte fått ngn fråga om hemområde.

Berk

Aktiv medlem

Ja, vanliga subscription cost är 199 kr/year.

Topp
Happyride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer