Fiddefidde89
Ny medlem
Trainer för Zwift
Behöver man någon sticka till datorn eller iPad för att den ska synka?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Beror helt på vilken dator det är. De flesta stationära datorer saknar BT, medan det är mer eller mindre standard på alla bärbara. Eftersom det inte framgår vad det är för dator så skrev jag att det beror på om datorn har det eller inte huruvida man måste ha en dongel.Fiddefidde89 sa:Datorn har ju bluetooth?
tinkerbell sa:Beror helt på vilken dator det är. De flesta stationära datorer saknar BT, medan det är mer eller mindre standard på alla bärbara. Eftersom det inte framgår vad det är för dator så skrev jag att det beror på om datorn har det eller inte huruvida man måste ha en dongel.Fiddefidde89 sa:Datorn har ju bluetooth?
Josefon sa:Börjat titta lite på trainer jag med och började kolla på Elite Directo..
Är det någon som handlat här eller vet något annat ställe med liknade pris?
https://www.athleteshop.se/elite-di...MInNy3hJmE1wIVzIeyCh2rkQtZEAQYASABEgLrXfD_BwE
Neon saknar ju svänghjul vilket är ett stort plus. Inget behov av kalibrering och mindre mekanik som kan strula. Dessutom tystast i klassen.matt1as sa:Nu har min Vortex börtjat spinna (eller snarare mitt däck) en gång för mycket, och jag är på väg att hoppa på direct-drive. XXL kör en kampanj på NEO nu, 11 698:- . Är den värd det över en Elite Direto? Förstår att båda är overkill för en glad amatör som bara vill tävla i Zwift, men prisskillnaden känns inte jättestor just nu.
Jag är mest intresserad av att det skall vara strulfritt (I'm looking at you Vortex). hyffsat tyst och svara snabbt i ERG-mode.
matt1as sa:Nu har min Vortex börtjat spinna (eller snarare mitt däck) en gång för mycket, och jag är på väg att hoppa på direct-drive. XXL kör en kampanj på NEO nu, 11 698:- . Är den värd det över en Elite Direto? Förstår att båda är overkill för en glad amatör som bara vill tävla i Zwift, men prisskillnaden känns inte jättestor just nu.
Jag är mest intresserad av att det skall vara strulfritt (I'm looking at you Vortex). hyffsat tyst och svara snabbt i ERG-mode.
Foss sa:Jag kör Flux, billig på Stadium lite då och då (5500:-). Tycker den fungerar fint. Vet inte hur dom andra du skriver är.
Rico sa:Det lutar åt en Direto för min del också. Dock måste jag veta att den får plats på tilltänkt ställe i garaget - hur "långa" blir era anordningar ungefär med racern monterad på trainern? Svårt att avgöra med info på nätet.
Tretjak sa:Rico sa:Det lutar åt en Direto för min del också. Dock måste jag veta att den får plats på tilltänkt ställe i garaget - hur "långa" blir era anordningar ungefär med racern monterad på trainern? Svårt att avgöra med info på nätet.
Hej Rico
Knappt 170 cm är mitt ”ekipage” som består av en Direto och en Trek Domane storlek 54, du bör nog ha ett utrymme som är omkring 185 cm.
garfunkel sa:Tyvärr fungerar inte min gamla Elite Qubo Digital till Zwift, så hade hoppas kunna fynda en trainer på Black Friday.
Vad är det mest prisvärda idag där man får "the full Zwift experience", dvs Zwift ändrar motstånd och liknande.
garfunkel sa:Tyvärr fungerar inte min gamla Elite Qubo Digital till Zwift, så hade hoppas kunna fynda en trainer på Black Friday.
Vad är det mest prisvärda idag där man får "the full Zwift experience", dvs Zwift ändrar motstånd och liknande.
lundatok sa:Hur branta backar har Zwift i sig?
littlebitrusty sa:Så vad skulle du tro att de flesta ligger på?