Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Men är du bara snygg får du nog jobba med humöret lite innan torsdag. Annars om inte cykling med bra sällskap får dig glad så kan det nog vara kört för dig...
Finns det ens några vettiga skogar däromkring? Jag bodde i Trånkan från 0 till 19 års ålder och kan inte komma på någon enda vettig skog som är stor nog för att hoja i. Å andra sidan kan jag ju ha glömt bort hela min uppväxt...
Det blev ett "i" för mycket i den meningen, nu är det rättat.
Globalistic skrev:
-------------------------------------------------------
> Gud och glatt humör finns i Västerhaninge - Om
> ni vågar er ut hit...
> Bara att PM.a
Johan A skrev:
> Finns det ens några vettiga skogar däromkring?
> Jag bodde i Trånkan från 0 till 19 års ålder
> och kan inte komma på någon enda vettig skog som
> är stor nog för att hoja i. Å andra sidan kan
> jag ju ha glömt bort hela min uppväxt...
Ågesta? Där finns stigar av blandad kvalité för att lindra stigabstinensen när man är för lat för att ta sig till Nackareservatet.
Ok, Kommer vara lerigt och det finns begänsat med "torra" stigar högre upp på hällar men.... What doesen´t kill you :)
Jag är öppen för att vänta på bättre förutsättningar och trampa åt andra hållet mot Nackareservatet men det kan vi bestämma när vi möts upp. Ses vid Trånkan station intill nybygget?
frankerat skrev:
> Globalistic skrev:
> --------------------------------------------------
> -----
> > Jusste! Är man Mormon kan man få sitt
> också...
>
>
> Haha... räcker med att ha Templet som kund.
> Mormoner är läskiga.
>
> Lite stigvisning i dagsljus mellan VH och
> Paradiset vore helt klart nice.