Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Finns tydligen en kritisk punkt på banani Kentucky:
Im watching the dots and notice the field is quite compact this year! I know it is a alot of miles away, but I wonder how the ferry crossing into Kentucky will come into play this year? You can gain or lose 8 hours there! If the whole leader pack was to miss the last crossing, it would be like a brand new race the next morning!
Den verkar komma efter ca 3200 miles, så det är både en bit dit och en bit därifrån till målet.
ohellstrom sa:Men jag är glad att jag startade tråden - hur skulle jag annars ha fått veta att Anton är med? :)
antonlindb sa:Efter lunchstoppet kände jag att något var konstigt med mitt bakdäck, 2 x 6 cm reva mitt i rullbanan som hängde ihop med trådar.
GoranS sa:Lester har pausat i Cañon City. Dock tveksamt om det är någon sovpaus då lokalen inte riktigt ser ut att erbjuda sängplats:
antonlindb sa:Senaste två dagarna har varit riktigt hemska. Gårdagen bjöd på ihållande 40 mph hela dagen och 30km innan West Yellowstone kom regnet med samma hastighet..
Idag började dagen fantastiskt med bra tryck i benen i Yellowstone, framåt lunch kom vinden och regnet igen, 3 grader varmt. Efter lunchstoppet kände jag att något var konstigt med mitt bakdäck, 2 x 6 cm reva mitt i rullbanan som hängde ihop med trådar. Tejpade ihop så gott det gick, men insåg snabbt att det inte skulle funka. Lyckades vinka in en bil som jag såg hade en cykel baktill och de gav mig däcket utan att fråga! Men efter att ha kört 10 mil på det har jag fått 3 hål i däcket. Måste fixa nya däck och enda ställer som har vettiga däck närmsta 300km är Lander, blev tidigt stopp för att kunna fixa det imorgon och invänta att öppning.
JAG VILL BARA CYKLA,SLUTA KRÅNGLA!
freddiesan sa:antonlindb sa:Efter lunchstoppet kände jag att något var konstigt med mitt bakdäck, 2 x 6 cm reva mitt i rullbanan som hängde ihop med trådar.
Apropå bakdäcket (som jag kopierade av Anton inför mitt Sverige-på-längden-försök nu i maj (G-One Speed slanglöst)), så märkte jag hur extremt mycket rullbanan hade slitits på bara 100mil. Med tanke på de höjdmeter du trampat uppför så har jag en aning om hur bakdäcket kan se ut för dig :-/
mhenry sa:Tippar på att Anton är på väg till The Bike Mill (http://thebikemill.com/) som ligger på huvudgatan i Lander och som öppnar kl. 9 lokal tid. Han har alltså tre och en halv timme på sig att avverka runt 82 km mestadels nedför men med en stigning på kanske 200 m ungefär halvvägs.