Spacekitty
Aktiv medlem
Trans Am Bike Race 2017
GoranS sa:Misstänker kraftigt att Randall Rice brutit. Om inte så är det en rejäl felnavigering!
Han befinner sig i The Spoke Shop. Reparation antagligen.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Misstänker kraftigt att Randall Rice brutit. Om inte så är det en rejäl felnavigering!
GoranS sa:Ser f.ö. ut som Anton håller på att lämna Brian bakom sig. Skiljer nu rimligen mer än 2 km. Drygt 2 km framför sig har han Michael Robison att jaga.
GoranS sa:Lester och Andersen har nu också svängt av söderut och får motvinden att kämpa mot. Deutsch har fortfarande en halvmil till avtaget.
GoranS sa:Långsamt framåt verkar vara svaret på den frågan. 109 mil avverkade och sjätte sist i fältet.
jonas-ni sa:GoranS sa:Långsamt framåt verkar vara svaret på den frågan. 109 mil avverkade och sjätte sist i fältet.
Bra och tack. Fick bara upp en sida med gamla värden när jag sökte på honom. Hur är trackleaders-sidan egentligen? För någon dag sedan mailade jag dem en enkel fråga men har inte hört något från dem, har de månne fullt upp med att lösa tekniska problem?
ghia64 sa:Uff.... Förvånad över mig själv att jag tycker denna tråden är extremt spännande.... :-)
Keep it up Anton!!!
me.I.am sa:ghia64 sa:Uff.... Förvånad över mig själv att jag tycker denna tråden är extremt spännande.... :-)
Keep it up Anton!!!
Välkommen till klubben. Ja det är GoranS fel - GoranS fel.