Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Engelsmannen Waddington avvek från rutten för 4,5 dygn sen och verkar f.n. trampa runt i Portland.
Gheen har nu kastat in handduken.GoranS sa:Antalet som brutit är nu uppe i 15. Sen är det ett antal i slutet som jag undrar om de kommer att fullfölja.
Engelsmannen Waddington avvek från rutten för 4,5 dygn sen och verkar f.n. trampa runt i Portland.
Madden har kommit 224 miles men har sedan senaste signalen från Eugene (off course) för 3,5 dygn sedan inte hörts av.
Gheen verkar slutligen antingen tycka rutten är för kort eller ha värre navigationsproblem än Hacker. Först gjorde han en avstickare på närmare 2 dygn ner till kusten där banan viker av österut i närheten av Eugene.
Och nu har han kört en extra "loop" på ett dygn.
Ska han hålla på så där kommer det att ta tid innan östkusten nås. F.n. har han kommit 318 miles längs banan på 5,5 dygn. Extrapolerar man handlar det om runt 2,5 månader, d.v.s. målgång i mitten av augusti!
Booten sa:Edward Tapp tycks ha tagit en avstickare...
Gunnar O. sa:Lämnade motellet vid sju. Sovmorgon.
All den här klättringen och värmen tär på en gammal man.
Frukost i Twin Bridges bland lokals. Kul att kolla in de här tuffa cowboysarna.
Ett snabbt mack-stopp i Ennis, annars har jag bara rullat, helt i min egen takt. Träffat några andra cyklister under dagen och nu är vi tydligen många som övernattar här i West Yellowstone.
Planen är att starta tidigt och sedan ta dagen som den kommer. :-)
Gunnar O. sa:Planen är att starta tidigt och sedan ta dagen som den kommer. :-)
JLarsson sa:Booten sa:Edward Tapp tycks ha tagit en avstickare...
Nu är det ju inte läggdags där, men måste vara ett fint ställe att sätta upp ett tält på.
JLarsson sa:JLarsson sa:Booten sa:Edward Tapp tycks ha tagit en avstickare...
Nu är det ju inte läggdags där, men måste vara ett fint ställe att sätta upp ett tält på.
Mycket märkliga uppdateringar från Tapp efter det, men nu verkar han vara på spåret.
Som jag läste reglerna ska all support man tar emot finnas (kommersiellt) tillgänglig för samtliga deltagare. Möjligt det finns undantag för medicinsk expertis, om nu "bikefit-guru" räknas dit.JLarsson sa:Är det analogt med detta förbjudet att konsultera medicinsk expertis?
Booten sa:Ny ledare, Grabber upp i täten. Kör han i en egen klass med sin cyckeltorped?
Gunnar tycks bada i Jackson Lake..
Booten sa:Stöter på en sån på hemvägen från jobbet ibland, kör om den uppför men när det går nerför kommer hen som en torped och susar förbi...
Gunnar tycks ha badat klart och cyklar igen.