Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, inget stopp i Towner för Gunnar. Inte heller du "runt omkring honom" verkar ha tyckt att det varit någon idé att stanna till där för natten.GoranS sa:Och han är inte mer än några miles bakom Hughes på 23:a plats. Dessutom har han snart klarat av Colorado och ska in i Kansas. Frågan är om han kommer att stanna till för natten i Towner precis före delstatsgränsen eller om han fortsätter in i Kansas redan idag.
GoranS sa:Du ser ju helt oberörd ut! :-)
Gunnar O. sa:Tack för all uppmuntan. Der.betyder jättemycket för mig.
Rullade ut från Rockies igår ut på slätten i östra Colorado.
Från att ha varit -2 grader morgonen dag 10 så bliv det nu +41 som varmast på eftermiddagen dag 11 innan ett jättelikt åskväder drog in bakom mig. Jag blåste i 45 km/h till en restaurang i två mil. Hann precis innan det mörjade ösregna.
Frukost i Sckott City nu.
Har kört över halva loppet.
antonlindb sa:Ser fram emot att se dig på Newton Bikeshop. Jag kan tipsa om att köpa pepparspray innan du kommer till Missouri och Kentucky :).
Konkurrenter?JLarsson sa:antonlindb sa:Ser fram emot att se dig på Newton Bikeshop. Jag kan tipsa om att köpa pepparspray innan du kommer till Missouri och Kentucky :).
Hundar, björnar eller rednecks? :)
29 miles nu....Kämpa Gunnar!!WSMC sa:Gunnar har för övrigt ca 76 miles fram till topp 20 placering, vilket kanske kunde vara ett roligt mål att uppnå, om man nu är lagd åt det hållet, att man bryr sig om placeringar i sådan här mastodontlopp.....
Från att ha varit -2 grader morgonen dag 10 så bliv det nu +41 som varmast på eftermiddagen dag 11 innan ett jättelikt åskväder drog in bakom mig. Jag blåste i 45 km/h till en restaurang i två mil. Hann precis innan det mörjade ösregna.