Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:36 miles ...
Ja, men givetvis kommer M&K se till att korsa mållinjen, på en för oss arbetande svenskar lämplig tid....:) Jag föreslår ca kl 16 lokal svensk tid. Dag överlämnar jag till våra huvudrollsinnehavare att välja själva.GoranS sa:Tycker ofta målgångarna i dessa amerikanska långlopp sker på för oss arbetande svenskar obekväma tider. Zeinabs målgång får jag ta sovandes (om han inte väntar till imorgon bitti med den).
Hasse#7 sa:Är det Strasserkaliber på denne mäktige AZ?
gabbeon sa:Hasse#7 sa:Är det Strasserkaliber på denne mäktige AZ?
... men skulle jag tippa tror jag att Strasser lättare skulle kunna anpassa sig än tvärtom.
JLarsson sa:30 km...
kri sa:Och för oss tuffar det på. Martin tar en power nap, så jag passar på att näta lite. Igår Siv vi i en park. Blev ganska tidig kväll pga åskoväder. Förhoppningsvis kommer vi längre idag. Det är ganska kuperat här, så farten är inte imponerande. Men allt känns bra, så vi kör på...
clnr sa:
GoranS sa:Längst bak har Camero hunnit 721 miles, d.v.s. han har avverkat i snitt 45 miles/dag eller, i mer bekanta enheter, drygt 7 mil/dag. Han kommer nog att hålla på hela juli och större delen av augusti innan han är i mål. F.n. är han 840 miles efter näst sista deltagare (Short).
GoranS sa:Känns som han mer ser det som en trevlig cykelsemester än ett lopp. Och inget fel med det. Den där typen av evenemang är väl väldigt mycket något där resan är minst lika viktigt som målet.
aki sa:Jag gillar den här Abdullah Zeinab. Oortodox...
NickPick sa:aki sa:Jag gillar den här Abdullah Zeinab. Oortodox...
Han är ju praktiserande muslim så att... ?
Har han kört bönestunder under loppet eller är han lite flexibel?NickPick sa:aki sa:Jag gillar den här Abdullah Zeinab. Oortodox...
GoranS sa:Har han kört bönestunder under loppet eller är han lite flexibel?NickPick sa:aki sa:Jag gillar den här Abdullah Zeinab. Oortodox...
GoranS sa:Har han kört bönestunder under loppet eller är han lite flexibel?NickPick sa:aki sa:Jag gillar den här Abdullah Zeinab. Oortodox...
Spännande att se hur de hanterar italienarna, Wiecki och Meszarosova. I varje fall Oliva och Botti har just nu gott om plustimmar på sovkontot jämfört med M+K, men nattar också 45 km bakom. Olika strategier verkade råda igår där svenskarna tog det sävligare men hade en längre dagsetapp.GoranS sa:Lugnet hägrar fn i TABR.
Ytterligare 50 miles bak har vi M&K, Jackson och Elson. Ska de ta sig i mål på tre dagsetapper krävs det närmare 42 mil/dag. Börjar kanske bli gränsfall!?
Finns fluxkondensatorer att köpa på Wallmart? ;)ohellstrom sa:Det hade ju varit lite snitsigt att gå i mål på Sveriges Nationaldag. Dags att sätta in spurten pågar!
Gustav S sa:Finns fluxkondensatorer att köpa på Wallmart? ;)ohellstrom sa:Det hade ju varit lite snitsigt att gå i mål på Sveriges Nationaldag. Dags att sätta in spurten pågar!
https://sv.wikipedia.org/wiki/Fluxkondensator
NickPick sa:aki sa:Jag gillar den här Abdullah Zeinab. Oortodox...
lindengbg sa:NickPick sa:aki sa:Jag gillar den här Abdullah Zeinab. Oortodox...
Tur i oturen att loppet inte låg under Ramadan. Det hade nog blivit tufft.. (läs tuffare).
DT sa:lindengbg sa:NickPick sa:aki sa:Jag gillar den här Abdullah Zeinab. Oortodox...
Tur i oturen att loppet inte låg under Ramadan. Det hade nog blivit tufft.. (läs tuffare).
Skämt åsido, var det inte någon som försökte sig på att cykla genom Sverige från norr till söder bara på vatten för några år sedan? Har för mig att det inte lyckades, men att det bl.a. var TV-inslag om det.