Trans Am Bike Race 2019

Trans Am Bike Race 2019
Suck! Tycker faktiskt att man kunde förvänta sig att arrangören ser till att ha kravallstaket uppställda och poliser som bevakar folkmassorna så att cyklisterna inte ska behöva utsättas för sådana överfall under slutspurten.

Trans Am Bike Race 2019
GoranS sa:
Suck! Tycker faktiskt att man kunde förvänta sig att arrangören ser till att ha kravallstaket uppställda och poliser som bevakar folkmassorna så att cyklisterna inte ska behöva utsättas för sådana överfall under slutspurten.

Håller helt med. Ser de inte upp så kommer det inom bara ett år eller två vara likadana scener som vid Paris Roubaix.

Senast ändrad:
Trans Am Bike Race 2019
JLarsson sa:
Jag läser på FB att Omar DF är lite (inte så lite) upprörd över att finnen helt plötsligt dök upp i mål. "i Race only against human who did the race respecting the same rules. Not interested in ghosts or similar one"
Vi får väl se vad det landar i, men jag tycker faktiskt inte att det är ok att köra så länge utan fungerande tracker. Om det inte finns något oerhört gott skäl till det hela tror jag att arrangörerna är på ett sluttande plan om de inte på något sätt beivrar detta.

Trans Am Bike Race 2019
Elson verkar ha gjort ett mycket väldisponerat lopp. Förutom att det är starkt cyklat rent allmänt. Och att han missar Jackson med irriterande lite.

Senast ändrad:
Trans Am Bike Race 2019
Vi försökte lite halvhjärtat komma ikapp italienarna, men det var hopplöst. De cyklar snabbare och idag var jag tvungen att ta ett par korta naps.

Men vi är framme! Så sjukt gött. Det och att Anton är här!

Trans Am Bike Race 2019
Stort grattis till ett fantastiskt lopp.
Tack för underhållningen ni bjudit på.
Det har varit så roligt att följa era prickar på Trackleaders. Speciellt eftersom jag varje gång jag kollat har haft en bild av hur det ser ut på exakt den plats där ni har befunnit er på just då.
Ni har kört så smart och genomtänkt.
Njut nu av stunden och den prestation ni har utfört.
Ni är grymma.

Trans Am Bike Race 2019
Meszarosova och Wick har passerat 4000 miles, med 32 resp 23 miles marginal. Gissar att de kommer att ta en nattvila till ochvsen köra till målet under söndagen.

Trans Am Bike Race 2019
GoranS sa:
Meszarosova och Wick har passerat 4000 miles, med 32 resp 23 miles marginal. Gissar att de kommer att ta en nattvila till ochvsen köra till målet under söndagen.

Kan vi räkna med att du följer upp alla deltagare till mål? Utflyktsmannen kan ju generera några sidor alldeles själv. Därmed inte sagt att jag skulle klara det bättre.

Tillbaka
Topp