Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
GoranS sa:Suck! Tycker faktiskt att man kunde förvänta sig att arrangören ser till att ha kravallstaket uppställda och poliser som bevakar folkmassorna så att cyklisterna inte ska behöva utsättas för sådana överfall under slutspurten.
Vi får väl se vad det landar i, men jag tycker faktiskt inte att det är ok att köra så länge utan fungerande tracker. Om det inte finns något oerhört gott skäl till det hela tror jag att arrangörerna är på ett sluttande plan om de inte på något sätt beivrar detta.JLarsson sa:Jag läser på FB att Omar DF är lite (inte så lite) upprörd över att finnen helt plötsligt dök upp i mål. "i Race only against human who did the race respecting the same rules. Not interested in ghosts or similar one"
Icke-fungerande tracker? Bara att diska honom!!GoranS sa:Har Di Felice tracker lagt av med 15 miles kvar eller har han verkligen tagit en paus? Ingen registrerad aktivitet på tre kvart.
NickPick sa:Snart så...
12 miles kvar nu för M&K. Med reservation för att det är ca 15 minuter sedan trackerna uppdaterades.antonlindb sa:Jag sänder live när de går i mål! Kommer köra live i TransAm-gruppen på FB : https://www.facebook.com/groups/524758520982933/?ref=share
antonlindb sa:Jag sänder live när de går i mål! Kommer köra live i TransAm-gruppen på FB : https://www.facebook.com/groups/524758520982933/?ref=share
Instämmer med Peter. Härligt att följa er :-)Petert sa:Grattis Martin och Kristian! Oerhört starkt!
Hade inte funkat utan grym cykel. Tack!! Anron är här nu också med bil och allt!freddiesan sa:Stort grattis till en stark insats grabbar!! Jäkligt imponerande!
kri sa:Hade inte funkat utan grym cykel. Tack!! Anron är här nu också med bil och allt!freddiesan sa:Stort grattis till en stark insats grabbar!! Jäkligt imponerande!
GoranS sa:Meszarosova och Wick har passerat 4000 miles, med 32 resp 23 miles marginal. Gissar att de kommer att ta en nattvila till ochvsen köra till målet under söndagen.