Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Petert sa:Tysken Björn Lenhard har en mil kvar till mål och andraplatsen. Med god marginal till den ävenledes, givetvis, fantastiskt starke trean samt schweizaren Jonas Goy.
Oooh sa:Petert sa:Tysken Björn Lenhard har en mil kvar till mål och andraplatsen. Med god marginal till den ävenledes, givetvis, fantastiskt starke trean samt schweizaren Jonas Goy.
Skall inte Björn få tilläggstid som straff?
Oooh sa:Första cyklisten vid SP1
Första nordbor ser ut att bli dansken Dalgas och andra platsen står mellan Danne och 2 finnar Mäkinen (14 plats ifjol) och Leppälä som har lite drygt 10 mil kvar
Spacekitty sa:Jag har fullt upp med att följa folket på Instagram, Facebook och annorstädes. Många är väldigt aktiva med att skriva/filma/fota vad som händer och sker.
Influencercashen ska in.Spacekitty sa:Jag har fullt upp med att följa folket på Instagram, Facebook och annorstädes. Många är väldigt aktiva med att skriva/filma/fota vad som händer och sker.
Henrik_E sa:Influencercashen ska in.Spacekitty sa:Jag har fullt upp med att följa folket på Instagram, Facebook och annorstädes. Många är väldigt aktiva med att skriva/filma/fota vad som händer och sker.
Spacekitty sa:Jag har fullt upp med att följa folket på Instagram, Facebook och annorstädes. Många är väldigt aktiva med att skriva/filma/fota vad som händer och sker.
+1ohellstrom sa:Seriös internetcykling kräver en dator.
antonlindb sa:Lyckas hitta en gubbe som hillbilly reparerar det med två brickor och bultar.
antonlindb sa:Jag är så jäkla imponerad av våra svenska TCR cyklister! Stolt.
Daniel kör på som ett ånglok och kommer knipa en top 30 plats i det starkaste startfältet vi någonsin sett i ett ultralopp. Detta trots att han blivit påkörd av en bil och vilade en längre stund. Definitivt den startkaste ultracyklisten vi har i Sverige.
Martin kör på riktigt stabilt och har haft problem med dåliga vägar och mycket hundar! På väg upp för Transfargasn blev han så arg på hundarna att han istället jagade efter hundarna in i skogen. På vägen ner från checkpointen hade han glömt sina handskar och fick utförsåka i regn och enkelsiffriga temperaturer utan handskar..
När Juliana Buhring säger att du är tuff, då är det något speciellt. Googla hennes namn, mycket intressant och trevlig person.
Erik är nästan den jag är mest imponerad av, i princip helt ny i osupporterade ultrascenen och ångar på med väldigt lite sömn. De problemen han har haft senaste dygnet har varit skäl nog för de flesta att brya. Först började han med att crasha i 35km/h och knäcker av bakväxeln. I och med detta får han singlifiera sin cykel och är tvungen att sträckköra till CP4 innan den stänger. Det vill säga att klättra med endast en växel...När han precis klarat cut-offen till CP4 och är på väg ner knäcker han kedjestaget! Lyckas hitta en gubbe som hillbilly reparerar det med två brickor och bultar. Jag hade varit nervös i varje nedförsbacka om jag vore honom...
Tack för journalistinsatsen Anton. Fantastiska kämpar! Martin är den ende av dessa tre som jag har träffat och jag kan se och höra honom när han jagar hundarna. Jag blundar när jag läser om Eriks kedjestag. Daniel blir bättre och bättre för varje ultralopp han körkör och han är redan tämligen rutinerad.