Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
antonlindb sa:Jag är så jäkla imponerad av våra svenska TCR-cyklister! Stolt.
Daniel kör på som ett ånglok och kommer knipa en top 30 plats i det starkaste startfältet vi någonsin sett i ett ultralopp. Detta trots att han blivit påkörd av en bil och vilade en längre stund. Definitivt den startkaste ultracyklisten vi har i Sverige.
IngvarW sa:antonlindb sa:Jag är så jäkla imponerad av våra svenska TCR-cyklister! Stolt.
Daniel kör på som ett ånglok och kommer knipa en top 30 plats i det starkaste startfältet vi någonsin sett i ett ultralopp. Detta trots att han blivit påkörd av en bil och vilade en längre stund. Definitivt den startkaste ultracyklisten vi har i Sverige.
Är du säker på det, var det inte någon som cyklade över USA häromveckan? blink blink..
GoranS sa:Skåne - ett eget land ... förklarar onekligen varför det är så svårt att förstå vad de säger. Lite som med danskar. ;-)
Jeppe_E sa:GoranS sa:Skåne - ett eget land ... förklarar onekligen varför det är så svårt att förstå vad de säger. Lite som med danskar. ;-)
Ja, tänk så skönt det hade varit. Då hade vi sluppit dras med konsekvenserna av alla besluten som fattas 50 mil norrut :p
NLC sa:Jeppe_E sa:GoranS sa:Skåne - ett eget land ... förklarar onekligen varför det är så svårt att förstå vad de säger. Lite som med danskar. ;-)
Ja, tänk så skönt det hade varit. Då hade vi sluppit dras med konsekvenserna av alla besluten som fattas 50 mil norrut :p
50? Ha, minst 60 mil ska de va!
Jeppe_E sa:NLC sa:Jeppe_E sa:GoranS sa:Skåne - ett eget land ... förklarar onekligen varför det är så svårt att förstå vad de säger. Lite som med danskar. ;-)
50? Ha, minst 60 mil ska de va!
Ja, desto längre desto bättre :)
GoranS sa:Skåne - ett eget land ... förklarar onekligen varför det är så svårt att förstå vad de säger. Lite som med danskar. ;-)
GoranS sa:Om symmetri råder borde det då vara lika bra att vara jyllänning och bo i Stockholm, eller ...?
GoranS sa:Kan ha fel, men min gissning är att det som verkligen skiljer de som på allvar tävlar och de som kommer in lite längre ner i fältet men fortfarande kommer in på hyggliga placeringar är att de bästa håller uppe farten bättre på andra halvan. Någon som vet om jag har rätt eller är ute och cyklar? Och jag menar förstås i någon slags medelfall, variationerna är ju stora mellan individer.
.GoranS sa:Kan ha fel, men min gissning är att det som verkligen skiljer de som på allvar tävlar och de som kommer in lite längre ner i fältet men fortfarande kommer in på hyggliga placeringar är att de bästa håller uppe farten bättre på andra halvan. Någon som vet om jag har rätt eller är ute och cyklar? Och jag menar förstås i någon slags medelfall, variationerna är ju stora mellan individer.
.GoranS sa:Kan ha fel, men min gissning är att det som verkligen skiljer de som på allvar tävlar och de som kommer in lite längre ner i fältet men fortfarande kommer in på hyggliga placeringar är att de bästa håller uppe farten bättre på andra halvan. Någon som vet om jag har rätt eller är ute och cyklar? Och jag menar förstås i någon slags medelfall, variationerna är ju stora mellan individer.
GoranS sa:Kan ha fel, men min gissning är att det som verkligen skiljer de som på allvar tävlar och de som kommer in lite längre ner i fältet men fortfarande kommer in på hyggliga placeringar är att de bästa håller uppe farten bättre på andra halvan. Någon som vet om jag har rätt eller är ute och cyklar? Och jag menar förstås i någon slags medelfall, variationerna är ju stora mellan individer.
Oooh sa:Öl och skriva på happy verkar inte vara nån bra kombo heller
EnPeter sa:Ännu ett dödsfall verkar det som...
Oooh sa:Är de nån som har nån ny uppdatering kring Erik?
antonlindb sa:Oooh sa:Är de nån som har nån ny uppdatering kring Erik?
Hans cykel är minst sagt på dekis. Han har endast fyra fungerande växlar och är tvungen till att upp i backarna. För att inte slita ut cleatsen, har han har gjort "gångskor" genom att tejpa fast wellpapp på strumlästen. Jag tror han har en del misärmoments han kan dela av sig med. Jag ska bjuda honom på öl i Stockholm iaf :D.
lundatok sa:Saknas bara bölder i röven för full pott.