Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
IngvarW sa:Nu väntar vi bara på en sjukt lång och detaljerad RR av svenskarna !
GoranS sa:Hm, är det kanske en fråga om ev. distinktion mellan lopp och tävling? Jag kan tänka mig att kalla ett brevet för ett lopp. Däremot skulle jag aldrig kalla det för en tävling och det inte bara p.g.a. att egentlig resultatlista saknas utan också för att det (för många) mer är fråga om socialcykling än att ta ut sig till sista svettdroppen.
gabbeon sa:Från bloggen 12/8: "Cheng-Hui Hsieh (092) made excellent progress today. She posted on Facebook saying that she knows she has been slow, that she tried to pedal faster but it made her feel bad and tired."
Jag tycker det är helt fantastiskt att ge sig ut på ett sånt äventyr, särskilt utan att ha tänkt igenom konsekvenserna i förväg. LHS när den är som bäst.
Eyvind sa:Riktigt kul och mycket uppskattat att se att loppet har följts här, jag har läst igenom allt och det var nästan som att köra det en gång till!
GoranS sa:Två funderingar:
Var det någon som punkterade redan uppför muren?
När börjar icke-draftingregeln gälla?
JLarsson sa:Lite drama såhär på slutet... aningen har de bytt trackers med varandra eller så har paret 228 delat på sig.
antonlindb sa:Håller på att skriva min RR nu och ska bara få tummen ur att skriva färdigt den :). Jag utlovar knivhugg, bölande och galna hundar.
gabbeon sa:antonlindb sa:Håller på att skriva min RR nu och ska bara få tummen ur att skriva färdigt den :). Jag utlovar knivhugg, bölande och galna hundar.
Väntar med spänning.