Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
JLarsson sa:Nä, det verkar som det inte är en penalty. 56 backtrackar för att komma ut på SP251 för att kunna komma ut på slätten.
Oooh sa:Om jag noterade rätt så är de tajt mellan svenskarna
Distance to next waypoint CP3
Eyvind 283.3 km
Max 283.2 km
Adam 282.6 km
Anton 280.5 km
Det ser ut som den "snabbaste" vägen, jag trodde faktiskt att Kristof skulle cykla den vägen. Hoppas man får en kommentar om vägval efter loppet.GoranS sa:Och nummer 60 verkar ha vikt av söderut i Cortina och följer SS51. Blir det SS51+SS52+SS13 bort mot Kranjska Gora eller ner mot slätten (Vittori Veneto)?
Hur gör du, kör du follow, rider eller all? Min zoomar ut till mitt i havet.JLarsson sa:Har ni provat replay-funktionen i trackleaders? Prova 4096x. Sjukt intressant.
nieves sa:Nr 142 Stuart Birnie har inte varit i CP3 ännu men det står att nästa CP är 4 torts att han fortfarande sitter och trampar norrut efter att ha tagit omvägen via slättlandet.
GoranS sa:Vad har hänt med Lenhard? Snart fyra timmar sedan senaste uppdateringen. Börjar ju likna tidiga Sverigetempo-upplagor!
GoranS sa:(Med lös inspiration från en viss MP-sketch)
JLarsson sa:Planen är nog att undvika Bosnien till att börja med. Ser rätt taggigt ut.