Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Onekligen brutalt!GoranS sa:Jag skulle gissa att de i täten kommer att ha åtminstone 3-4 timmars nattvila inom en inte alltför avlägsen framtid.
Om du med CP3 menar kontrollen upp mot Arlbergpass så låter det hyggligt tufft. Från Brunico upp till Passo Gardena är det väl 1300 hm. Från Ponte Gardena till Klobenstein kanske 700 hm netto lite upp och ner. Från Bolzano har de en stigning på 1100 höjdmeter som inleds på den brutalt branta Alte Jenesier Strasse och sen har de Passo Rombo vilket från Merano är närmare 2200 höjdmeter. Slutligen ska de ju ta sig upp till St Jakob där CP3 är belägen vilket ger ytterligare klättring. Lite osäker på exakt hur mkt. Min gissning är dock att det kan vara en del trötta ben som når CP3.
nieves sa:Onekligen brutalt!GoranS sa:Jag skulle gissa att de i täten kommer att ha åtminstone 3-4 timmars nattvila inom en inte alltför avlägsen framtid.
Om du med CP3 menar kontrollen upp mot Arlbergpass så låter det hyggligt tufft. Från Brunico upp till Passo Gardena är det väl 1300 hm. Från Ponte Gardena till Klobenstein kanske 700 hm netto lite upp och ner. Från Bolzano har de en stigning på 1100 höjdmeter som inleds på den brutalt branta Alte Jenesier Strasse och sen har de Passo Rombo vilket från Merano är närmare 2200 höjdmeter. Slutligen ska de ju ta sig upp till St Jakob där CP3 är belägen vilket ger ytterligare klättring. Lite osäker på exakt hur mkt. Min gissning är dock att det kan vara en del trötta ben som når CP3.
Nej, hon har varit i ledning tidigare i detta lopp.heffe sa:Ska man tro trackern nu så leder Kolbing med cirka 3 km framför Rankin. Häftigt! Är det första gången en kvinna har lett TCR?
Hoppas. Blir alltid lite nervös när människor bryter, prickar slutar röra sig, ... Har varit alldeles för många otrevliga anledningar till sådant i lopp i av denna typ.Oooh sa:Rankin, hade ju problem med fötterna igår. Fanns ju t o m en bild när han cyklade utan cykelskor. Kanske de?
Får direkt den här tecknade filmen i huvudet när jag ser vattenmelonbilden..:)GoranS sa:Ny användning av tempopinnar: https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.ne...=b371128dcff0e6dcdebd845f86e30795&oe=5DAD35BE
GoranS sa:Ser ut som Marcus är på väg att komma ikapp Pontus. Skiljer nu mindre än en kilometer + 7 min skillnad i tidpunkt för senaste positionsregistrering.
Late in the day came reports that third-placed rider Ben Davies (cap #10) was suffering from saddle sores. In a bid to let some air to the wound, he had foregone his cycling bibs for a pair of red football shorts and was pushing on through the pain.
Börjar bli tio små negerpojkar över detta. Först Lenhard, sen Rankin. Hoppas verkligen inte Davies också behöver bryta.Oooh sa:Ben Davies, saxat från TCRs hemsida
Late in the day came reports that third-placed rider Ben Davies (cap #10) was suffering from saddle sores. In a bid to let some air to the wound, he had foregone his cycling bibs for a pair of red football shorts and was pushing on through the pain.
Det är tydligen i alla fall inte någon olycka utan just fotproblemen som är orsaken till brytandet.Petert sa:Måtte inget allvarligt ha hänt. Fast allvarliga skavsår och fotproblem av att cykla "några dagar" är inte oallvarligt heller. Det är kanske mytskapande på ett gladiatoriskt, lockande sätt för några men avskräckande för andra som ändå gillar strapatser. Det är långt från begreppet solskenscyklist,
GoranS sa:Det är tydligen i alla fall inte någon olycka utan just fotproblemen som är orsaken till brytandet.
Peth sa:Skyttegravsfot som låg bakom Rankins sorti.