Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Det är ju någon (Wallner? Tja, en kille är det iaf) som kör långlopp på en rosa Epic. Den syns verkligen..
Någon som vet vad Siren kommer att kosta ungefär?
KrisL skrev:
-------------------------------------------------------
> Det är ju någon (Wallner? Tja, en kille är det
> iaf) som kör långlopp på en rosa Epic. Den syns
> verkligen..
> Någon som vet vad Siren kommer att kosta
> ungefär?
Tjena!
Wallner kör inte långlopp, iaf inte med sin rosa DaBomb.. Bara nerför..
Tycker det är kanon att det göra specifika utförsgående tjejhojar med tanke på hur många tjejer som har svårt att hitta cyklar i rimlig storlek. Både höjd och längd. Bara för att tillverklarna gör vanliga cyklar i liten storlek så betyder de inte att dessa är lätta att få tag på eller att dom passar i geometrin. Däremot tycker jag dom har snålat lite med slaglängden. Vad är det som säger att tjejer inte behöver 7-8" slag? Tycker förövrigt att hojen ser sjukt läcker ut, men tryck i lite mer slaglängd bak och sätt på en Totem/66a fram. Finns många tjejer som kör betydligt hårdare än medelkillen på happy..
Little Stereo skrev:
-------------------------------------------------------
> Den verkar vara ganska dropvänlig med, bilden är från provkörning av första ramen/6 fot drop ;-)
De verkar göra mycket fel på Transition som har så stora soptunnor!?
4 fot drop ? som en vanlig lastkaj liksom...
Skumt, jag såg bara bilden i liten ruta innan jag la upp den här -klart ful-PS:ad ivf...
Men cykeln ser skön ut :-)