Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Från lokala cykel affärenVar kommer du köpa Treken någonstans? För mig skulle inköpsstället ha en stor inverkan på beslutet.
Storlek 52 på TrekKan du speca mer exakt VILKEN canyon endurace sl 7.0 du menar?
För om man jmf sittställningen(Läs: stack och reach) hos Canyon Endurace CF SL Disc 7.0
och Trek domane SL5 så skiljer det en hel del, särskilt i de större strl, läs mer om det här i #11
Särskilt om du behöver en stor ram borde alltså en av dem passa MYCKET bättre jmf med den andra.
i
Från lokala cykel affären
Mesta dels landsväg, men även lite grus är tanken. Tror även att en endurace typ är skonsammare för ryggen min.Vad ska du bedriva för cykling?
Beroende på hur dåliga grusvägarna är så skulle jag då ta Treken. Den kan ta 38mm däck vilket gör stor skillnad.Mesta dels landsväg, men även lite grus är tanken. Tror även att en endurace typ är skonsammare för ryggen min.
Stor skillnad på/mot vad?Om du ska köra grus så testa Specialized Roubaix med. Det är stor skillnad.
Du får antagligen fler kunniga råd om folk direkt kan klicka sig in och jämföra geometritabeller, utrustning, m.m. än om folk själva ska krångla och leta upp det. Risken är stor att många struntar i det då, eller hittar nån inaktuell modell.Nej, men men jag har skrivet vilka hojar jag frågar om.
Stor skillnad på/mot vad?
Iofs. Å andra sidan har ju framförallt Trek men även Canyon vibrations/stötdämpande lösningar, Trek (IsoSpeed) mer än Canyon. Så helt unikt för Spez är det ju inte.Det är stor skillnad på att ha en stålfjäder som tar upp vibrationer och stötar eller att inte ha det. En del gillar det inte alls, andra tycker det är det bästa. Det kan vara värt att prova.
Iofs. Å andra sidan har ju framförallt Trek men även Canyon vibrations/stötdämpande lösningar, Trek (IsoSpeed) mer än Canyon. Så helt unikt för Spez är det ju inte.