Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hej, har jag förstått rätt, att det finns en Trek fuel el. Och att det nu kommit en nyare variant som heter Trek fuel+ , med bättre driv och att man även tar sig längre med batteriet på den?
Hittar inga recensioner eller så på den.
Tack
Den nya har ju ett 580Wh batteri så du bör få längre drifttid per laddning. Den ger en peak(?) effekt på 350W, hittar däremot inget om peak Nm utan endast att den ger max 60Nm.
Motorn som användes på tidigare generation ger 50Nm. Batteriet var på 360Wh.
Det beror mest på dig själv. Railen är ju en "full power" och kan ge maximalt 100Nm. Jag har cyklat på både Railen och Fuel EXe. Jag föredrar Fuelen då den är lättare och känns mer som en vanlig cykel och låter mindre från motorn. TQ -motorerna är trevliga i känslan. Både Bosch och TQ håller en mycket god kvalité och har få problem(Jag skruvar på cyklar på heltid).
Jag är dock fortfarande motståndare till E-mtb... Så lyssna inte så mycket på mig.