Snedtramparen
Medlem
trek tar bort Isospeed från Domane
jag blev lite förvånad då jag fick höra att man tar bort isospeed från iaf, Domane, någon annan åsikt?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Redan 2010 skrev tidningen Roadbike så här efter att ha testat olika komfortracerarTror större däck gör betydligt mer skillnad. Känns lite meningslöst att ha en "dyr" produktionsdetalj som dessutom väger lite extra när framtiden av allt att dömma går mot 30-40mm för endurance landsväg.
Ja.jag blev lite förvånad då jag fick höra att man tar bort isospeed från iaf, Domane, någon annan åsikt?
värdefullt inlägg hörruJa.
Trek är ett egennamn, stavas därmed med kapital bokstav.
Isospeed behövde jag söka upp vad det är för något = otydlig trådstart. (eller massiv okunskap från min sida)
I övrigt så har jag ingen åsikt, men det blir antagligen bra.
jag tycker att du ska logga ut och skaffa dig ett liv om jag ska vara ärlig, för maken till meninglös kommentar skulle jag inte ens få från min mest nitiska svenskalÄraRe i detta sammanhang, ut och cykla mer så ska du se att du kommer att må mycket bättre ;)Ja.
Trek är ett egennamn, stavas därmed med kapital bokstav.
Isospeed behövde jag söka upp vad det är för något = otydlig trådstart. (eller massiv okunskap från min sida)
I övrigt så har jag ingen åsikt, men det blir antagligen bra.