trek tar bort Isospeed från Domane

trek tar bort Isospeed från Domane
Tror större däck gör betydligt mer skillnad. Känns lite meningslöst att ha en "dyr" produktionsdetalj som dessutom väger lite extra när framtiden av allt att dömma går mot 30-40mm för endurance landsväg.
 
trek tar bort Isospeed från Domane
Tror större däck gör betydligt mer skillnad. Känns lite meningslöst att ha en "dyr" produktionsdetalj som dessutom väger lite extra när framtiden av allt att dömma går mot 30-40mm för endurance landsväg.
Redan 2010 skrev tidningen Roadbike så här efter att ha testat olika komfortracerar
"Messungen von RoadBIKE zeigen, dass der Umstieg von 23er- auf 25er-Reifen mindestens so viel an Dämpfung bringt, wie der beste im Vergleich zum schlechtesten bisher gemessenen Rahmen bringt"
http://www.roadbike.de
 
trek tar bort Isospeed från Domane
jag blev lite förvånad då jag fick höra att man tar bort isospeed från iaf, Domane, någon annan åsikt?
Ja.
Trek är ett egennamn, stavas därmed med kapital bokstav.
Isospeed behövde jag söka upp vad det är för något = otydlig trådstart. (eller massiv okunskap från min sida)
I övrigt så har jag ingen åsikt, men det blir antagligen bra.
 
trek tar bort Isospeed från Domane
Jag tror det blir bra, finns ju en massa revisioner på den där isospeeden. Samt service bulletiner framtagna av Trek om man får det klassiska knaket från den. Så det är nog lika bra att skippa den.
 
trek tar bort Isospeed från Domane
Ja.
Trek är ett egennamn, stavas därmed med kapital bokstav.
Isospeed behövde jag söka upp vad det är för något = otydlig trådstart. (eller massiv okunskap från min sida)
I övrigt så har jag ingen åsikt, men det blir antagligen bra.
jag tycker att du ska logga ut och skaffa dig ett liv om jag ska vara ärlig, för maken till meninglös kommentar skulle jag inte ens få från min mest nitiska svenskalÄraRe i detta sammanhang, ut och cykla mer så ska du se att du kommer att må mycket bättre ;)
 
Tillbaka
Topp