tripple rush - cyckelbud

tripple rush - cyckelbud
Man har ju gott om tid att sitta och glo när man är sjuk. Verkar vara en hård och farlig tillvaro. När man ser det här kan man ju inte låta bli att fundera över en del saker som jag personligen tycker är märkliga.

Typiskt amerikanskt att alla skall hålla med allting själva. Petnoga med policies på kontoret men ute har de privat cykel, egna kläder, egen väska samt valfritt med eller utan hjälm. Vill kunderna verkligen inte veta om deras dator blir hämtad i en vattentät väska eller en Lidl-kasse?

Är det ett spel för galleriet eller är det verkligen så illa att nån som bygger "Bambucyklar" inte är företagsam nog att skaka fram och sätta dit ett annat bakhjul om hans eget blir stulet? För att inte tala om att inte kunna skaffa fram eller redan ha reservslang och däck för att fixa en punka eller sticka och köpa det och fixa till det med en mindre tidsförlust. Jag hoppas att det är en "setup" för att göra programmet mer spännande, är det inte det så är det beklämmande.

Tack ändå för länken. Intressant att titta på och jag hade ändå inget bättre för mig. Fan vad gnälligt jag skrivit, har varit sjuk för länge. :)

tripple rush - cyckelbud
morango skrev:
-------------------------------------------------------
> Ingen som har modererat ämnet än?

Jag fattar inte heller? Möjligen skulle det vara ot för att han gör cyklar i bambu. Det är verkligen skitfult och påminner mest om seriefiguren Gastons "rotinstrument" eller vad det nu är han har ibland i serierna.

tripple rush - cyckelbud
PappaG skrev:
-------------------------------------------------------
> det är bra att det inte petas i små stavfel...

Aha! Men det var väl det minsta och vanligaste stavfelet av alla här? Det finns ju trådar som tenderar att bryta ned ens egen stavning om man nu har någon.

tripple rush - cyckelbud
Usch, vilken tråkig bildkvalitet. Men den finns faktiskt att ladda ner i bra kvalitet såg jag. Tips till er som inte börjat glo än.

tripple rush - cyckelbud
Cykelbud, är inte det ett riktigt skit-MAC-jobb som en del har en lite väl romantisk syn på?

Har själv jobbat som både post- och tidningsgubbe i mina dar. Känns som lika slitigt och okreativt ungefär.

tripple rush - cyckelbud
Blidde det bara 3 delar ?
slutade precis när haschrökarn började elda upp humöret.
Tackar för denna tråd då även jag har legat sjuk och velat fördriva tiden med nåt att titta på :-)

Tillbaka
Topp