Tune Scandinavias FB-sida

Han sålde PNS-kläder till mig på webben som han inte hade i lager, sen blev det lite stökigt att hitta kläder som faktiskt fanns i lager. Men han fixade det till slut, jag fick inte de kläderna vi beställt men andra iaf.

tune är ute på blocket igen och säljer en OPEN. Är du intresserad av denna cykel så rekommenderar jag att du synar detta bygget ordentligt och ser till att allt stämmer innan du slår till. Det finns mycket fuffens innanför deras entrédörr!

Bilagor

• 6B5F4BA1-6B97-4DFD-9F90-EAEEC5B252FF.png
    6B5F4BA1-6B97-4DFD-9F90-EAEEC5B252FF.png
    286.9 KB · Besök: 221
Trots negativa omdömen så verkar det gå bättre än någonsin för den där Tune snubben!

Han kanske är ett as och o så, men respekt ändå. Rolex, dyra flaskor skumpa och skruva Pinarello åt gubbar med mer cash på kontot än kilometrar på strava. I slutändan är det han som skrattar hela vägen till banken och affärerna ser ut att blomstra med dyrare produkter för varje vecka.

Han har nog roligare arbete än de flesta av oss har :D

Trots negativa omdömen så verkar det gå bättre än någonsin för den där Tune snubben!

Han kanske är ett as och o så, men respekt ändå. Rolex, dyra flaskor skumpa och skruva Pinarello åt gubbar med mer cash på kontot än kilometrar på strava. I slutändan är det han som skrattar hela vägen till banken och affärerna ser ut att blomstra med dyrare produkter för varje vecka.

Man behöver inte ha en så särskilt spektakulär ekonomi för att ha mer cash på kontot än antalet kilometer på Strava.

Jag hoppas, å alla cash-gubbars vägnar, att Erik på Tune inte fuckar upp deras cyklar så som han fuckade upp min. En klåpare utan dess like.

Jag borde verkligen har läst denna tråden innan jag beställde min cykel hos Tune Scandinavia... Fan va det tär att inte få svar!
+1 på den, ett av de sämre besluten jag gjort antagligen även om jag gillar cykeln! Ingen uppfattning om hans cykelkunskap men han skall inte ha kontakt med kunder! Han har inte en susning om hur man bör bete sig, om han ens bemödar sig att svara!

Gick förbi butiken igår i borås, visste inte ens om denna cykelaffären. Såg typ semesterstängt ut eller nått. Någon som vet om det är öppet fortfarande?

Han driver det inte ens som ett AB?
För finns ingen ekonomi annat än hans privatekonomi så bedrivs väl som enskild firma?

Och de pengarna han har i deklarationen är då ingen skumpa, Rolex, Audi RS7 och annat lyx han försöker förmedla 😂

Hjälp vilken läsning. Sikkert fôlk!
Saxat från hemsidan:

ABOUT US
At Tune Sweden, we prioritize providing you with the best service and only offer products of the highest quality.

Tune is a well-established and respected lightweight brand from Freiburg in Germany, a region also known as The Black Forest. With true craftsmanship, we specialize in lightweight builds and custom bikes. We tailor bikes and wheels to customer specifications. Now we are finally available throughout Scandinavia.

Att man inte skäms?

Hjälp vilken läsning. Sikkert fôlk!
Saxat från hemsidan:

ABOUT US
At Tune Sweden, we prioritize providing you with the best service and only offer products of the highest quality.

Tune is a well-established and respected lightweight brand from Freiburg in Germany, a region also known as The Black Forest. With true craftsmanship, we specialize in lightweight builds and custom bikes. We tailor bikes and wheels to customer specifications. Now we are finally available throughout Scandinavia.

Att man inte skäms?
Hej,

Erik på Tune i Borås har inget AB. Det är enskild firma och han skyfflar pengar hit och dit och dealar med reklamerade grejer etc.
Riktiga Tune vill inte ha med honom att göra och de ansåg (för 3 år sedan) att han claimar ett varumärke som inte är hans.

En bekant handlar hos honom. Och för min honom fungerar det bra.
Men han bor i närheten och kan träffa honom personligen, kanske att det gör skillnad?
Jag har ingen erfarenhet av butiken i fråga, men ville ändå nyansera det en aning.

En bekant handlar hos honom. Och för min honom fungerar det bra.
Men han bor i närheten och kan träffa honom personligen, kanske att det gör skillnad?
Jag har ingen erfarenhet av butiken i fråga, men ville ändå nyansera det en aning.
Så är det säkert. Jag har också träffat honom flera gånger p g a problem och då fungerar det inte riktigt lika bra.

Tillbaka
Topp