Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Han sålde PNS-kläder till mig på webben som han inte hade i lager, sen blev det lite stökigt att hitta kläder som faktiskt fanns i lager. Men han fixade det till slut, jag fick inte de kläderna vi beställt men andra iaf.
Man behöver inte ha en så särskilt spektakulär ekonomi för att ha mer cash på kontot än antalet kilometer på Strava.Trots negativa omdömen så verkar det gå bättre än någonsin för den där Tune snubben!
Han kanske är ett as och o så, men respekt ändå. Rolex, dyra flaskor skumpa och skruva Pinarello åt gubbar med mer cash på kontot än kilometrar på strava. I slutändan är det han som skrattar hela vägen till banken och affärerna ser ut att blomstra med dyrare produkter för varje vecka.
Han har nog roligare arbete än de flesta av oss har :D
Jag kan personligen intyga att FL Cycling kan det här med kundbemötande och försäljning.FL Cykling verkar ha blivit återförsäljare av lite tune-prylar. Kanske kommer fungera bättre får vi hoppas :)
Jag hoppas, å alla cash-gubbars vägnar, att Erik på Tune inte fuckar upp deras cyklar så som han fuckade upp min. En klåpare utan dess like.Trots negativa omdömen så verkar det gå bättre än någonsin för den där Tune snubben!
Han kanske är ett as och o så, men respekt ändå. Rolex, dyra flaskor skumpa och skruva Pinarello åt gubbar med mer cash på kontot än kilometrar på strava. I slutändan är det han som skrattar hela vägen till banken och affärerna ser ut att blomstra med dyrare produkter för varje vecka.
Han har nog roligare arbete än de flesta av oss har :D
+1 på den, ett av de sämre besluten jag gjort antagligen även om jag gillar cykeln! Ingen uppfattning om hans cykelkunskap men han skall inte ha kontakt med kunder! Han har inte en susning om hur man bör bete sig, om han ens bemödar sig att svara!Jag borde verkligen har läst denna tråden innan jag beställde min cykel hos Tune Scandinavia... Fan va det tär att inte få svar!
Gick förbi butiken igår i borås, visste inte ens om denna cykelaffären. Såg typ semesterstängt ut eller nått. Någon som vet om det är öppet fortfarande?
Hej,Hjälp vilken läsning. Sikkert fôlk!
Saxat från hemsidan:
ABOUT US
At Tune Sweden, we prioritize providing you with the best service and only offer products of the highest quality.
Tune is a well-established and respected lightweight brand from Freiburg in Germany, a region also known as The Black Forest. With true craftsmanship, we specialize in lightweight builds and custom bikes. We tailor bikes and wheels to customer specifications. Now we are finally available throughout Scandinavia.
Att man inte skäms?
Så är det fortfarande.Jag har anmält annonserna under flera års tid då era regler har varit ganska klar på det, men ni har sällan brytt er tyvärr ? bekommer inte mig egentligen men det ska väl vara lika för alla tänker jag.
Jo det gör han men han bryr sig inte. På hans agenda finns inte något intresse av att lyssna eller förstå kunder. Det är ett stort mysterium hur några cykeltillverkare överhuvudtaget vill sälja saker till honom.Han borde väl läsa här?
Än mindre hur någon vill handla FRÅN honomJo det gör han men han bryr sig inte. På hans agenda finns inte något intresse av att lyssna eller förstå kunder. Det är ett stort mysterium hur några cykeltillverkare överhuvudtaget vill sälja saker till honom.
Så är det säkert. Jag har också träffat honom flera gånger p g a problem och då fungerar det inte riktigt lika bra.En bekant handlar hos honom. Och för min honom fungerar det bra.
Men han bor i närheten och kan träffa honom personligen, kanske att det gör skillnad?
Jag har ingen erfarenhet av butiken i fråga, men ville ändå nyansera det en aning.
Det är trist när det inte fungerar. Det suger så mycket energi.Så är det säkert. Jag har också träffat honom flera gånger p g a problem och då fungerar det inte riktigt lika bra.