Ultra i Sverige mot RAAM-kval

Alla som cyklar långt borde ha en egen reporter med sig så att det blir ordentligt dokumenterat.
Det är inte så mycket tid till att blogga, twittra, instagramma och fejsbucka om man ska cykla. Iaf om man har som mål att cykla så fort man kan. Dessutom brukar bloggning, twittring, instagramning och fejsbucking minskas med dåligt väder som minskande koefficient.

Jenny W sa:
Alla som cyklar långt borde ha en egen reporter med sig så att det blir ordentligt dokumenterat.

OM jag kommer till start på SUb610 2017 så ska en "embedded journalist" vara hjärtligt välkommen i bilen.

Betalningen blir mycket ringa och arbetstiderna usla så vederbörande bör vara myndig så jag inte får en sak om barnslaveri på halsen ;)

ohellstrom sa:
mattel sa:
400 inlägg i en tråd där tre personer cyklar med support.
48 inlägg i en tråd där 15-20pers cyklar lika långt och får klara sig själva.

Jojo, men i ärlighetens namn finns det MASSOR av trådar där folk cyklat 600km och klarat sig själva. Det är bevisat att man kan cykla 600km utan hjälp men vi var ju alla spända på att se om det dessutom kunde genomföras MED hjälp :)

Det ryktas också om 600km utan hjälp där det inte förekommit några happy-trådar alls.

Rapporterna från Hällefors om punktering på Petert:s följebil i söndags morse visade sig inte vara helt grundlösa ändå. När hyrbilen lämnades tillbaka hittades en spik i ett av däcken.

GoranS sa:
Känns som åtminstone en person i tråden håller på och övertygar sig själv om att köra 2017. ;-)

Jag hoppas jag kan få till det och isåfall är det ju skoj om man lyckats piska upp stämningen såpass att det blir lite race av det hela.

Sub19-jakten bjuder på ett spänningsmoment men lite positionskamp i tillägg så är det ju dukar för stor internetcykling!

Bengt-re sa:
NLC sa:
ohellstrom sa:

Vilka fina minnen :-)

Men kanske det kan vara kul att cykla med en EPA-traktor bakom också och inte bara bredvid, stående på hornet...

EPA traktor med öppna spjäll som jagar en. Hinner det ikapp dig så.... ja - du vet... gäller att hålla undan och snitta över 30 om man vill se solen gå upp igen....

Vilken motivationshöjare! Men jag gissar att det kan anses vara fusk om man låter följebilen bumpa på bakdäcket i lagom farthetsande syfte

NLC sa:
Bengt-re sa:
NLC sa:
ohellstrom sa:

Vilka fina minnen :-)

Men kanske det kan vara kul att cykla med en EPA-traktor bakom också och inte bara bredvid, stående på hornet...

EPA traktor med öppna spjäll som jagar en. Hinner det ikapp dig så.... ja - du vet... gäller att hålla undan och snitta över 30 om man vill se solen gå upp igen....

Vilken motivationshöjare! Men jag gissar att det kan anses vara fusk om man låter följebilen bumpa på bakdäcket i lagom farthetsande syfte

?

Okidå - dödsskräck är annars en bra drivkraft!

Tillbaka
Topp