Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Var ute på en tur idag och upptäckte att det blev en bula på bakdäcket.....har för mig att jag läst nånstans att det varit problem med Scwalbes Ultremo R, nån som vet? och vart man ska vända sig om så är fallet?
Jag har råkat ut för samma sak som du beskriver på 2st Ultremo R och Schwalbe har varit jätteseriösa med kompensation. Vid första däcket fick jag två nya Ultremo R. Vid andra däcket så fick jag 2 slangar och 2 Durano och 2 Ultremo R1. Fick skicka in ett par bilder på skadan och sen på tillverkningsinfo som står på insidan av däcket. De nya Ultremo-däcken har varit problemfria.
Jag råkade ut för samma sak förra sommaren. Gå in på deras www så hittar du hur man reklamerar. De var superschyssta mot mig, jag ojjade mig lite och sa att jag inte vågade lita på framdäcket... De skickade två nya Durano däck direkt och under vintern fick jag ett par nya Ultermo R1. Allt levererat med bud till min hemadress. Grym service. Lycka till!
Håller med alla om att Schwalbe verkligen lägger möda på att kompensera alla som råkar ut för "bulging" fick även ett pepparkakshjärta som det stod SORRY på i samma kartong som de nya R.1
kom i.
Harley_1: Det tog nog runt 1vecka vill jag minnas första gången. Andra gången så kom slangar och de 2 Durano-däcken inom 1vecka. Ultremo R1 (den nya varianten av Ultremo R) hade inte kommit i produktion, men efter ett par veckor kom de också. Fick också en Sorry-pepparkaka som mickescott, så du får nog ett påskägg ;-)