Lars.E skrev:
-------------------------------------------------------
> Ska jag ta med en rulle bubbelplast till
> klippbranten nästa helg?
>
> geni ? ? ?
> Tacata ahhhhh, Tacabro...
> Jag fattar ingenting.
He he, Nä, jag behöver bara se Marero tjoa utför branten så ska det nog lösa sig :).
Geni för att Övik och hänget där är så kungligt, man blir så glad i själen av att få komma och åka med er.
En liten rapport från dagens tur till Övik.
Vi blev fyra brudar som drog iväg från Umeträsk: Jag, Quid, AuL och en ny tjej vid namn Marie. Lars.E hade lagt ut krokarna och hittat fatt på en hyrhoj till Marie, mkt bra!
Vi hade blivit lovade strålande väder. Mja, kallt och lite duggregn då och då, men det gjorde ju ingenting alls då får man ju privilegiet att få bli lite extra lerig och göra lite extra halkvurpor och det är ju aldrig fel. Jag lyckades även få två punkor inom loppet av en timme. Rekord. Kan även ha slagit rekord i långsamhet i att laga punka. Måste försöka hitta nån annan spetskompetens...
Hur som, grymt fin dag i parken. Idag såg vi inga huvudstående konster, men Lars E lyckades förvandla sig till luft när jag parkerat min beniga röv och hoj mitt i spåret, och det måste väl ändå räknas som en cirkuskonst?
Tusen tack för kungligt häng!
Här är lite bilder från dagen:
Först det obligatoriska självporträttet i liften. Denna gång lite mindre rädd och om möjligt ännu mer pepp.
Sen lite stilstudier på finstigarna, eller ja, en av dem iallafall.
Marie
och quid får posera
Avslutningsrunda på vita leden med Lars.E. Mkt fin utsikt och mkt fina hällar
+1 jävel som ska få stryk nästa gång (inte cyklisten alltså, utan hällen). Next time Gadget, next time.