CBrandel
Aktiv medlem
Undertröja?
Dhb är riktigt bra.
Tack för tipset.
Hur är det att handla ifrån Wiggle (UK) nu efter brexit? Och är det någon som har koll på portot för en retur? Deras hemsida gav inte mycket ?.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dhb är riktigt bra.
Tack för tipset.
Hur är det att handla ifrån Wiggle (UK) nu efter brexit? Och är det någon som har koll på portot för en retur? Deras hemsida gav inte mycket ?.
Decathlon har en hel del billiga undertröjor från 89 SEKJag gillar att köra med undertröja. Har en Santini nu.
Men de är så satans dyra (kostar typ som en vanlig tröja) vilket gör att det tar emot att köpa flera.
Någon som har tips på prisvärda?
Både norska Brynje och likaså norska Aclima har nättröjor i ylleVintertid älskar jag mina underställströjor från Rapha, deras merinomesh. Tyvärr verkar inte just merinomeshen finnas i långärmat.
Kanske värt att prova deras 149.- variant. Inte helt olik Crafts till utseendet i alla fall. Har du testat Håkan?Decathlon har en hel del billiga undertröjor från 89 SEK
Kläm det från CRC istället.
Jag har inget annat än interneterfarenhet av Decathlons undertröjorKanske värt att prova deras 149.- variant. Inte helt olik Crafts till utseendet i alla fall. Har du testat Håkan?
Jag har en Aclima brynja och den är mycket tjockare än Raphas, det går inte att jämföra. De är bra till olika saker.Decathlon har en hel del billiga undertröjor från 89 SEK
Både norska Brynje och likaså norska Aclima har nättröjor i ylle
Kanske värt att prova deras 149.- variant. Inte helt olik Crafts till utseendet i alla fall. Har du testat Håkan?
Visa bilaga 475891
Denna: https://www.wiggle.se/dhb-merino-kortarmad-understallstroja-m-150-herr
Och denna: https://www.wiggle.se/dhb-merino-armlos-understallstroja-m-150-herr
Använder jag i värme, klart bästa jag provat av många. Använder heltight och man känner inte alls av dom förrän man tar dom av sig men slipper helt klibbkänsla från cykeltröjan.
30 grSer riktigt fina ut. Vad är det för tvättråd på en sådan? 30 grader fintvätt?
vad är fördelen mot att köra vanligt tvättmedel?Galltvål funkar bra vid tvätt Visa bilaga 476071
Vi körde också galltvål och det funkade utan anmärkning. Nu kör vi dock ull-/silkestvättmedel för nån skulle börja sticka hemma (inte jag) och då blev det en hemsk massa ull som skulle tvättas och galltvålen funkade inte lika bra till det. Sägs det.Galltvål funkar bra vid tvätt Visa bilaga 476071
Jag upplever att kläderna håller sig fräscha längre och så slipper man tvättmedelsdoften.vad är fördelen mot att köra vanligt tvättmedel?
Tycker det doftar gott och jag anser att minavad är fördelen mot att köra vanligt tvättmedel?