weldion
Aktiv medlem
Unmapping Sweden 2025
Politik? Tänkte mest på rattens placering, inte höger eller vänster i politiken.Snälla, ingen politik i den här tråden.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Politik? Tänkte mest på rattens placering, inte höger eller vänster i politiken.Snälla, ingen politik i den här tråden.
Ursäkta om jag verkade allvarlig men det var ett skämt. (Du kanske var iskallt dead pan, @weldion?)Politik? Tänkte mest på rattens placering, inte höger eller vänster
Han skulle kanske hellre vilja byta plats med Alexander. I ett dotwatcherperspektiv förefaller det stressigt att vara pricken som har en annan prick några millimeter bakom sig.Har chripers lagt in ett ryck på väg in mot Rättvik?
Gört. De lämnar strax circlek.Är lite sugen på att trampa upp till Söderås och heja lite.
Hann du ifatt dem någonstans?Är lite sugen på att trampa upp till Söderås och heja lite.
De har stått ett tag I Hällefors så det blir nog endast en obligatorisk sightseeing genom fina Grythyttan.Slår tätduon till på finlunch i Grythyttan?
@kitzblitz Tyvärr rör skyltarna på kartan till det genom att det plötsligt står t ex Shorter där de två banorna går på samma väg. FMC får strama upp det till nästa gång.Kort och lång bana / klass
Oj oj oj nära Skövde, mina hoods. Hejja hejja!!!!
Tvärtom va?Utifrån fmc så verkar ettan Christian stått still i Hestra ca 30 min. Tvåan Alexander rullar på, ca 15 km bakom.
Oopsy. Naturligtvis. Rättar. Tur man inte kommenterar touren...Tvärtom va?