Unmapping Sweden 2025

Unmapping Sweden 2025
DSCF2029.webp

Rättvik.

Unmapping Sweden 2025
Vad händer? Det rör på sig? Tätt i täten hursomhelst. Nu är det väl sömnstatus och motivation att grääääva som kommer avgöra. Om inte fru Fortuna blandar sig i detta.

Unmapping Sweden 2025
Jag har bara börjat titta nu när slutspurten drar igång, så detta är säkert världens dummaste fråga, men vad är den röda vs den gröna rutten? Grönt är normala vägen och rött är den obligatoriska, krångliga grussträckan?

Unmapping Sweden 2025
Perfekt med lite vila i solen där ju :)

Vad hände norr om Karlskoga? Avstängd väg?

Bilagor

• Screen_Recording_20250715_195508_Chrome_1.gif
    Screen_Recording_20250715_195508_Chrome_1.gif
    1.9 MB · Besök: 75
Unmapping Sweden 2025
Utifrån fmc så verkar ettan Alexander stått still i Hestra ca 30 min. Tvåan Christian rullar på, ca 15 km bakom. De har en rejäl dagsetapp till mål. Fd trean Moritz har brutit och är på väg västerut istället. Olli ny trea. Första paret har passerat Olli. Kämpa på nu! Bara trampa trampa. Hur svårt ska det vara.

Senast ändrad:
Unmapping Sweden 2025
Försökte skriva något fyndigt om leap frogging men det hade varit att förminska instansen för de två i täten (och alla andra ute på banan).

Otroligt spännande och med lite tur kanske man kan få en glimt av hjältarna på Trollskogsvägen imorgon ?

Unmapping Sweden 2025
Alexander sover en stund till och Christian har lite till att greja med innan han lägger sig.
Båda två pratar om att de har svårt att få kroppen att prestera på den nivå de vet att de egentligen kan.
Alexander minns från förra gången vad som väntar under resten av vägen, genom Småland, Halland och Skåne. Inte så jäkla lätt trots att de mest krävande backarna är avverkade.
Jag håller tummarna för att båda får ordning på systemen och kan trycka på och fajtas de återstående 35 milen.

Tillbaka
Topp