NotReallyGunde
Aktiv medlem
Uppgradera Crescent Niak 2000
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
johan44 sa:Rullbroms är världens bästa vinterbroms och nästan outslitlig. Har du verkligen lyckats slita ut bromsen eller behöver den några milliliter rullbromsfett? Fixar din seriösa handlare nästan gratis eller happykompis som har en tub hemma :)
NotReallyGunde sa:Ngn som vet vilken kedja man ska ha ? sådär på rakad underarm
Jag hade enbart bytt de slitdelar som behövs men inte ändrat något, trumbromsar till en pendlare är väl dessutom det bästa.Hej
Drar upp denna tråd.
Har en gammal Niak som jag tänkte rusta upp lite för jobbpendling.
Nytt vevparti med singelklinga. Nytt vevlager, nytt bakhjul, kasett, kedja och bakväxel.
Jag är förbannat dålig när de gäller prylar utanför MTB träsket. Någon som vet standarder och vad jag kan tänkas behöva på denna gamla hoj?
Yes bakhjulet är helt slut och där sitter fälgbroms. Så tänker att jag vill ha ett helt nytt bakhjul med fälg för fälgbroms. vevparti är väl inget måste, men hade varit cleant med singelklinga, och behöver även nytt vevlager.Jag hade enbart bytt de slitdelar som behövs men inte ändrat något, trumbromsar till en pendlare är väl dessutom det bästa.