ogami
Aktiv medlem
UPS Gav mig semester...
Beställde lite prylar från Crc i måndags 26/7,
jag brukar alltid annars ta gratis frakt med leverans till jobbet, det brukar ta ca 1 1/2 vecka.
Men den här gången tänkte jag i min enfald att om jag lägger 160 bagis på frakten så har jag grejjerna före helgen. Sweet...
Enl. trackingen på UPS hemsida har frakten funkat prickfritt och "i tid" fram till Bromma i SE,
men där tog det stopp,
När leveransdatum inföll 2/8 försvann "i tid" från trackingen,
dagen efter och ett telefonsamtal senare,
där det lovades att paketet skulle komma dagen efter dök följande meddelande upp i UPS paketsökning:
04/08/2010 8:43 MOTTAGAREN ÄR PÅ SEMESTER FÖRSÖK TILL LEVERANS GÖRS NÄR MOTTAGAREN ÅTERKOMMER
Allvarligt talat...! Det är ju bara ljug!
Jag jobbar i en klädbutik som knappast har semesterstängt och min
semester är slut sen ett par veckor tillbaks.
Fast det klart det hade vart gött med några veckor till, man hade ju alltid kunna dra till Åre.
Kollade lite omdömen via Eniro, det skulle jag ha gjort innan...
http://www.rejta.se/omdome/624061/UPS?partnerid=eniro_yp
Så ja, nu har jag fått skriva av mig och kanske lärt mig en läxa...
Inte välja UPS när man beställer från Crc.
jag brukar alltid annars ta gratis frakt med leverans till jobbet, det brukar ta ca 1 1/2 vecka.
Men den här gången tänkte jag i min enfald att om jag lägger 160 bagis på frakten så har jag grejjerna före helgen. Sweet...
Enl. trackingen på UPS hemsida har frakten funkat prickfritt och "i tid" fram till Bromma i SE,
men där tog det stopp,
När leveransdatum inföll 2/8 försvann "i tid" från trackingen,
dagen efter och ett telefonsamtal senare,
där det lovades att paketet skulle komma dagen efter dök följande meddelande upp i UPS paketsökning:
04/08/2010 8:43 MOTTAGAREN ÄR PÅ SEMESTER FÖRSÖK TILL LEVERANS GÖRS NÄR MOTTAGAREN ÅTERKOMMER
Allvarligt talat...! Det är ju bara ljug!
Jag jobbar i en klädbutik som knappast har semesterstängt och min
semester är slut sen ett par veckor tillbaks.
Fast det klart det hade vart gött med några veckor till, man hade ju alltid kunna dra till Åre.
Kollade lite omdömen via Eniro, det skulle jag ha gjort innan...
http://www.rejta.se/omdome/624061/UPS?partnerid=eniro_yp
Så ja, nu har jag fått skriva av mig och kanske lärt mig en läxa...
Inte välja UPS när man beställer från Crc.