Utlandsköp
Tjo!
Ska köpa cykel och funderar på att köpa från tyska Poisonbikes. Drar mig från att köpa från nätbutiker och framförallt de från utlandet. Fast man kan ju inte låta bli att tänka på hur mycket mer cykel man får för pengarna =P Eftersom sökfunktionen är nere så tänkte jag fråga lite om nackdelar, fördelar, tankar osv om utlandsköp.
Kan man stöldskyddsregistrera cykeln i sverige sen?
Blir eventuella reklamationer ett helvete?
Andra tankar?
erfarenheter av beställda småprylar samt hela cyklar.
Vågar man? =P
En annan fråga är om magura hs 33, är de bra, eller är det bara krångligt med hydraliska fälgbromsar?
Man har som vanligt stora kval och många frågor inför storköp! =S
Ha det gött!
PS För er som vill veta så är det antingen Zyankali Xi eller Zyankali Xn som är intressanta DS
//Oskar
Ska köpa cykel och funderar på att köpa från tyska Poisonbikes. Drar mig från att köpa från nätbutiker och framförallt de från utlandet. Fast man kan ju inte låta bli att tänka på hur mycket mer cykel man får för pengarna =P Eftersom sökfunktionen är nere så tänkte jag fråga lite om nackdelar, fördelar, tankar osv om utlandsköp.
Kan man stöldskyddsregistrera cykeln i sverige sen?
Blir eventuella reklamationer ett helvete?
Andra tankar?
erfarenheter av beställda småprylar samt hela cyklar.
Vågar man? =P
En annan fråga är om magura hs 33, är de bra, eller är det bara krångligt med hydraliska fälgbromsar?
Man har som vanligt stora kval och många frågor inför storköp! =S
Ha det gött!
PS För er som vill veta så är det antingen Zyankali Xi eller Zyankali Xn som är intressanta DS
//Oskar