UTU 2022 23-27 Juli
Trist att Mats brutit, men hejar lite på Martin så skönt att han fortfarande cyklar. :-)Nu fattsr jag frågan i inlägg #792
Det är sannolikt ihopblandat av funktionär.
Mats har brutit, sannolikt inte Martin.
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Trist att Mats brutit, men hejar lite på Martin så skönt att han fortfarande cyklar. :-)Nu fattsr jag frågan i inlägg #792
Det är sannolikt ihopblandat av funktionär.
Mats har brutit, sannolikt inte Martin.
Kroppsliga problem, cykelproblem, annat?1a-handsinfo
Vet inte exakt men cyklingsrelaterat iaf, inget livsavgörande.Kroppsliga problem, cykelproblem, annat?
(Om du inte vill meddela av ett eller annat skäl är det förstås helt ok.)
Kom till ett läge då jag inte kände mig säker längre på cykeln. Möjligt jag skulle kunnat hitta en hydda och sova ett par timmar med tog beslutet att bryta. En kombination av mina nackproblem och kraftig trötthet gissar jag. Lite orutinerad med pinnar med diggar dem hårt, använde dem massvis (till och med uppför) vilket fick en effekt att nacken dog. ;-)
Benen kändes/känns helt ok efter omständigheterna dock så lite irriterande det hela. Jaja, intressant att pusha sig själv. :-)
Tråkigt att du behövde bryta, men om du inte kände dig säker på cykeln så var det rätt!
+1 på att pusha sig själv!
Bra cyklat ändå, dom flesta fetton här i soffan har bara cyklat lite 1or sen ni startade.Kom till ett läge då jag inte kände mig säker längre på cykeln. Möjligt jag skulle kunnat hitta en hydda och sova ett par timmar med tog beslutet att bryta. En kombination av mina nackproblem och kraftig trötthet gissar jag. Lite orutinerad med pinnar med diggar dem hårt, använde dem massvis (till och med uppför) vilket fick en effekt att nacken dog. ;-)
Benen kändes/känns helt ok efter omständigheterna dock så lite irriterande det hela. Jaja, intressant att pusha sig själv. :-)
Mitt nr?Ja, fel nr bara inskrivet på en kontroll.
Bra kämpat. Har själv fått rulla i mål med Shermers. Det är inte kul, alls.Kom till ett läge då jag inte kände mig säker längre på cykeln. Möjligt jag skulle kunnat hitta en hydda och sova ett par timmar med tog beslutet att bryta. En kombination av mina nackproblem och kraftig trötthet gissar jag. Lite orutinerad med pinnar med diggar dem hårt, använde dem massvis (till och med uppför) vilket fick en effekt att nacken dog. ;-)
Bra jobbat!Trondheimtrion och småvolontärer tackar för sig och hejar på alla fina cyklister som kämpar på med backar och väder! Fint att ses. Nästa gång blir det nog på cykeln!
Japp det stämmer. Jag fick problem med hamstring-senorna (tendonitis) som fäster nere runt knät som gjorde att jag inte kunde fortsätta.Ytterligare två som brutit - Jan Erik Jensen och Magnus Wedenborg, båda i Røros.
Trist att behöva bryta men skönt att det löste sig med att komma hem. Är ju som du säger inte bara att hoppa på ett tåg och åka tillbaka till starten.Japp det stämmer. Jag fick problem med hamstring-senorna (tendonitis) som fäster nere runt knät som gjorde att jag inte kunde fortsätta.
Det var å andra sidan en intressant utmaning att ta sig hem från Røros. Lyckades att få med cykeln på en buss därifrån till Brekken, cyklade försiktigt över till kontrollen i Tänndalen, buss och tåg hem från Funäsdalen. Visa bilaga 569852
Hm, när jag tittar närmare har en trio från 10-gruppen fortfarande status Ankomst i Tydal. De är inregistrerade 8.58 så de klarade ju sin maxtid med 3,5 timmars marginal. Om de inte lämnat kontrollen ännu får vi hoppas att de snart gör det så att det inte blir problem att hinna till Tänndalen där de måste vara senast 21.05 ikväll.Kontroll Tydal har om jag ser rätt haft sin sista besökare då Unsöld lämnade kontrollen för en timme sen med fyra timmars marginal till maxtiden.
Pastakokning!
Visa bilaga 569855
Kämpa på! Randoblicken börjar få riktigt god klass nu.Nu är @Steel is Real @Fastnav och undertecknad i Leksand.Visa bilaga 569890
Lättare skurar bara innan Leksand. Men det gnälls lite om hälsena och stortå, jag har lite känningar i senan vid knävecket
Börjar ana randoblicken. Heja!Nu är @Steel is Real @Fastnav och undertecknad i Leksand.Visa bilaga 569890
Lättare skurar bara innan Leksand. Men det gnälls lite om hälsena och stortå, jag har lite känningar i senan vid knävecket
Heja! Och tack för att den är alkoholfri! För husreglerna i Leksand om inte annat :-)Nu är @Steel is Real @Fastnav och undertecknad i Leksand.Visa bilaga 569890