Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dem där clipsen gör inte mycket mer än att skräpa ner i skogen.![]()
Klämma för bromsslang 5-pack
För att fästa slangar till hydrauliska bromsar på en MTB-ram.www.decathlon.se
Magic!
Riktigt dåliga och engångs.Dem där clipsen gör inte mycket mer än att skräpa ner i skogen.
Jaja! Säger ju inte att de är bra, men det ser ju ut som något liknande.Dem där clipsen gör inte mycket mer än att skräpa ner i skogen.
Ju mer jag tittar på det, desto mer tror jag på det med.fiskelina?
Nä, han vill hålla det hemligt vad det är han använder. Så han vägrar svara ?Skriv till honom på Instagram. :P
Nä, han vill hålla det hemligt vad det är han använder. Så han vägrar svara ?
skramlar så förbannat ocksåDem där clipsen gör inte mycket mer än att skräpa ner i skogen.
Haha ja precis, jag var rätt inne på nylon/fiskelina men tycker mig läst att han sa att det var det minsann inte ??
Hej.. Du är något på spåret där, yonsson.. ;Men inte riiiktigt i mål.. mvh borano20
För att få det snyggt så behöver man en knop som löper och sen låser så man kan dra den tight.Det finns många knutar i flugfiskevärlden! Jag ska prova lite med "Albright knot".
Hej.. Ungefääär så. mvh borano20För att få det snyggt så behöver man en knop som löper och sen låser så man kan dra den tight.
Bästa förslaget hittils.Kan det inte vara en transparent plastspiralfjäder som man rullar in varv efter varv och sen klipper av när bredden i fästet är fylld? Med lite tajtare innerdiameter än slang+fäste ligger den i spänn.